Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Volgens mij staat ergens in de MasterTutorialList een tut over hoe je de handling kan veranderen en dus ook de grip. Dit gaat alleen neit via dat programma(mocht je dat programma gebruiken) maar ze openen Handling.cfg met Kladblok. het is in ieder geval een bepaalde waarde tussen de 1 en de 10.

Geplaatst:
Nee, 'energie' bedoelt een programma waarmee je auto's kan installeren. Dit is zeer waarschijnlijk SAMI, San Andreas Mod Installer. Dit programma kun je onder andere hier downloaden. :cya:

ahh geweldig!

ik liep het altijd handmatig te doen :puh:

nu is het klik klik en je bent klaar _O__O_:D

Geplaatst:

kan iemand mij uit legen hoe dat samiwerkt ik heb het geinstalleerd maar als ik het wil opstarten wil hij et nog een keer installeren:s

Geplaatst:
kan iemand mij uit legen hoe dat samiwerkt ik heb het geinstalleerd maar als ik het wil opstarten wil hij et nog een keer installeren:s

laat maar ik heb al een andere programa die van car editor werkt wel!!!!

Geplaatst:

nu heb ik et eindelijk voor me kaar loopt hij de heletijd vast hij dee et een keer toen ik em spawnde nu doet hij et nietmeer :N

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...