joopykoopy Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 dat weet ik nou net nie maar goed je kunt natuurlijk wat gaan eondklooien XD Reageren
Galiorix Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 Volgens mij staat ergens in de MasterTutorialList een tut over hoe je de handling kan veranderen en dus ook de grip. Dit gaat alleen neit via dat programma(mocht je dat programma gebruiken) maar ze openen Handling.cfg met Kladblok. het is in ieder geval een bepaalde waarde tussen de 1 en de 10. Reageren
Thug_NL Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Nee, 'energie' bedoelt een programma waarmee je auto's kan installeren. Dit is zeer waarschijnlijk SAMI, San Andreas Mod Installer. Dit programma kun je onder andere hier downloaden. ahh geweldig! ik liep het altijd handmatig te doen nu is het klik klik en je bent klaar Reageren
n4s Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 kan iemand mij uit legen hoe dat samiwerkt ik heb het geinstalleerd maar als ik het wil opstarten wil hij et nog een keer installeren:s Reageren
n4s Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 kan iemand mij uit legen hoe dat samiwerkt ik heb het geinstalleerd maar als ik het wil opstarten wil hij et nog een keer installeren:s laat maar ik heb al een andere programa die van car editor werkt wel!!!! Reageren
n4s Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 nu heb ik et eindelijk voor me kaar loopt hij de heletijd vast hij dee et een keer toen ik em spawnde nu doet hij et nietmeer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.