Jump to content

Gratis IV thema en gamerpicture's voor Xbox 360 bezitters!


Boris H.

Recommended Posts

Heey mensen,

Ik zat net online op mijn Xbox en ontdekte dat er gratis IV content te downloaden is. Het zijn de volgende 2 dingen.

- Thema: Nu heb je op elk tabblad in je dashboard een artwork als achtergrond. Dit zijn artworks die voor zover ik weet nog nergens anders vertoont zijn.

- Gamerpictures: Wat kleine plaatjes voor je gamerprofiel. Het zijn o.a. plaatjes van het logo e.d.

Aan alle Xbox bezitters: Ik zou het zeker downloaden! Exclusieve artwork en mooie plaatjes voor in je gamerprofiel. Het is ook helemaal gratis!!! Je kan de downloads vinden bij het marketplace tabblad en dan Themes an Gamer Pictures>>>New arrivals.

Ik hoor wel wat jullie ervan vinden.

Edit: Ik heb een filmpje gemaakt om te laten zien hoe je het thema instelt nadat je hem gedownload hebt. Ook geef ik in het filmpje een snel overzicht van hoe alles er uit ziet. Bekijk het filmpje >>>hier<<<.

Bewerkt: door Boris H.
Link to comment
Delen op andere websites

Leuk, ik heb jammer genoeg geen Xbox, maar wl je geen screenmaken?

die had ik al in de trailer op 28 juni topic gepost.

voor de duidelijkheid, het zijn 3 nieuwe artworks, en 1 oude.

hier heb je ze nog een keer:

xl1.jpg

xl2.jpg

xl3.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

mijn playstation3 heeft nog geen axxes to internet helaas. anders was het te proberen. maar het is natuurlijk erg onwaarschijnlijk omdat sony niks heeft gedokt natuurlijk.

EDIT: kan iemand even in de playstation store gaan kijken graag.

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

mijn playstation3 heeft nog geen axxes to internet helaas. anders was het te proberen. maar het is natuurlijk erg onwaarschijnlijk omdat sony niks heeft gedokt natuurlijk.

EDIT: kan iemand even in de playstation store gaan kijken graag.

die gamerpictures en theme waren al aangekondigd van te voren..als er iets in de playstation store zou opduiken zou dat ook wel bekend zijn gemaakt neem ik aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een xbox 360 maar ik snap er nog niet erg veel van, kan iemand mij uitleggen hoe ik die plaatjes uiteindelijk in m'n dashboard kan zien?

als je die theme hebt gedownload, moet je op de xbox-guide knop drukken (verlichte ronde X :puh: ) en dan bij settings/themes oid kan je hem uitkiezen, simpel! als je de gamerpictures hebt gedownload kan je die gebruiken als soort avatar voor je gamercard.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een xbox 360 maar ik snap er nog niet erg veel van, kan iemand mij uitleggen hoe ik die plaatjes uiteindelijk in m'n dashboard kan zien?

Ik heb een filmpje gemaakt waarin je kan zien hoe je het instelt en waarin ik vlug alles laat zien.

Bekijk het filmpje >>>hier<<<

Groetjes, :cya:

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...