stef(gt)an Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 is het mischien handig om ook te vermelden dat je ook door gangs uit je wagen gehaalt kan worden en dat dan de missie afgelopen is(dit geld ook voor paramedic!). Reageren
Cold Cola Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 ja dat is handig want ik word altijd door de haitianen uit mijn brandweerwagen gesleept en dat is egt irri Reageren
M4X Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 Je kan altijd door gangs uit je wagen gesleept worden wanneer je er ruzie mee hebt, dit is niet specifiek bij deze missies. Daarom lijkt het me niet nodig om dit te vermelden. En er zijn nog veel meer dingen waardoor je wagen kapot kan gaan, die er niet bij vermeld staan, omdat die dingen gewoon logisch zijn. Mij lijkt het daarom wat overbodig, en het is ook nog eens alleen als je ruzie hebt met gangs. Als je in het begin van het spel nog een beetje vrede hebt zul je niet meteen worden aangevallen, in LCS en VCS tenminste, ik weet niet hoe dit bij SA zit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.