gta master 1 Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 ik probeer een server te make met wat hulp van http://wiki.sa-mp.com/wiki/Windows_Server_NL maar als ik samp-server wil starte sluit hij gelijk samp-server weer af.. ik heb ook al via dat uitvoeren en dan cmd invoeren geproobeerd (dan krijg je opdrachtprompt)..en daar dan dat cd plaats\naar\server start samp-server.exe intikken (en dan enter) maar dan doet hij het nie (hij kan hem nie vinde..) ik denk zelf dat het er aan ligt dat in opdrachtprompt een andere map staat dan dat GTA/samp staat..maar ik kan die map ook niet veranderen... kan iemand me helpe asjeblieft????? (als je nog iets van het verhaal snapt ) alvast heeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg bedankt gta master 1 Reageren
Donwell Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Late reactie, maar goed. Dat komt waarschijnlijk omdat je er geen gamemode in hebt gestopt, deze moet minimaal één gamemode bevatten, maximaal 15. Ik had ook geen gamemodes en toen sloot hij ook af. Dus de kans is vrij groot dat het hier aan ligt. Reageren
gta master 1 Geplaatst: 5 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 Late reactie, maar goed. Dat komt waarschijnlijk omdat je er geen gamemode in hebt gestopt, deze moet minimaal één gamemode bevatten, maximaal 15. Ik had ook geen gamemodes en toen sloot hij ook af. Dus de kans is vrij groot dat het hier aan ligt. [/quotetnx ik zal het es proberen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.