Jump to content

server fout?

Recommended Posts

Geplaatst:

ik probeer een server te make met wat hulp van http://wiki.sa-mp.com/wiki/Windows_Server_NL maar als ik samp-server wil starte sluit hij gelijk samp-server weer af.. :duh::-( ik heb ook al via dat uitvoeren en dan cmd invoeren geproobeerd (dan krijg je opdrachtprompt)..en daar dan dat

cd plaats\naar\server

start samp-server.exe

intikken (en dan enter) maar dan doet hij het nie :-( (hij kan hem nie vinde..)

ik denk zelf dat het er aan ligt dat in opdrachtprompt een andere map staat dan dat GTA/samp staat..maar ik kan die map ook niet veranderen... :-(:-(

kan iemand me helpe asjeblieft????? :?:? (als je nog iets van het verhaal snapt ;) )

alvast heeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg bedankt gta master 1

Geplaatst:

Late reactie, maar goed. Dat komt waarschijnlijk omdat je er geen gamemode in hebt gestopt, deze moet minimaal één gamemode bevatten, maximaal 15. Ik had ook geen gamemodes en toen sloot hij ook af. Dus de kans is vrij groot dat het hier aan ligt.

Geplaatst:

Late reactie, maar goed. Dat komt waarschijnlijk omdat je er geen gamemode in hebt gestopt, deze moet minimaal één gamemode bevatten, maximaal 15. Ik had ook geen gamemodes en toen sloot hij ook af. Dus de kans is vrij groot dat het hier aan ligt.

[/quotetnx ik zal het es proberen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...