grovemember Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 yu,ik heb de truk van als je naar 1 van de 4 punten van de map vlegt voor ongeveer 30 minuten dat er niuwe gangteritoium bijkomt enal,ik heb nu volledig las venturas en san fiero overenomen maar er was iets vreemd!je hebt die 2 driugsdealers in los santos die en int wit met zen cap op en die zwart men zen hoedje op maar ik heb er een nieuwe drug dealer bij. hij ziet er ongeveer hetzelfde uit als die bikers alleen hebben ze kort mouwen,ze dragen ook een 9mm en 200 cash bij is dit normaal of een nieuwe ee? groete van weba Reageren
GTA_XP Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Nou, misschien is dat geen drugsdealer. Maar een winkelier? Er zijn voor zover ik weet geen drie dugsdealers Reageren
michelIII Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 kun je een screen maken??? dan is het wat duidelijker Reageren
Kinzorro Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Tis in ieder geval geen EE dat weet ik zeker Een nieuwe soort PED is volgens mij namelijk geen verwijzing of een grapje toch? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 ... hij ziet er ongeveer hetzelfde uit als die bikers alleen hebben ze kort mouwen,ze dragen ook een 9mm en 200 cash bijis dit normaal of een nieuwe ee? groete van weba Drugsdealers in Los Santos hebben altijd $2.000 bij zich en geen $200. Daarnaast heeft het gewone voetvolk ook wel eens wat meer cash op zak dan een paar tientjes en ook dragen zij soms wapens, maar dat zijn meestal de criminelen. Het is in ieder geval géén easter egg en als het inderdaad een drugsdealer is dan is dit een effect van de glitch die jij veroorzaakt heb m.b.t. de gang-gebieden. In Los Santos zal je namelijk ook alleen drugsdealers tegenkomen in gang-territoria en niet daarbuiten, dus de meeste staan in oost LS aangezien daar normaliter ook de meeste territoria zijn. Reageren
Bling Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Inderdaad. Tevens kunnen we niets met deze beperkte informatie (van de topicstarter), aangezien de beschrijving niet met een screen verduidelijkt wordt. Zonder screen kunnen we daarom ook erg weinig, dus zie ik geen reden om dit topic langer open te laten. Tevens denk ik dat het, na de uitleg van _KoE_Mzungu, wel duidelijk voor je is. Mocht je toch iets totaal anders bedoelen, dan kun je mij hiervoor een PB sturen. Tot die tijd: Reageren
grovemember Geplaatst: 28 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 yu ik heb een tijdje geleden die topic gemaakt van die derd drugs dealer,dze is al gesloten ik wou er og foto's aan toevoeggen want ik heb sa op ps2,dus hier zijn de foto's zoals daarvoor gezgt ik heb die truc gedaan als je voor 30 minuten naar 1 van de 4 punten vlieg van de map komen er nieuwe teritotium bij voor te veroveren in mijn geval heb ik hans LV en SF ingenomen maar er staat ook nieuwe drugsdealer in san fiere met een 9m en 200 cash en je kan ook weer positief of negatief antwoorden zoals bij de andere 2 dealers nu de foto's groette weba Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Dit ziet er al overtuigend uit, ook de toevoeging dat je een positieve of negatieve reactie kan geven maakt het al geloofwaardiger! Heb je geen rekenfout gemaakt en moet het niet $2.000 in plaats van $200? Daarnaast is het nog steeds zo dat dit gerelateerd is aan de gang-gebieden en dus een effect van die glitch. Reageren
Bling Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Kijk, dit maakt je verhaal een stuk overtuigender, zoals _KoE_Mzungu ook al aangaf. Maar wanneer je mijn bericht uit je andere topic gelezen had, kon je daaruit constateren dat je me gewoon even een PB kon sturen, zodat ik het topic weer zou heropenen. Bij deze dus beide topics met elkaar samengevoegd en topic heropend. ^^ Reageren
MartyCeha Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Ik wist van het bestaan van deze drugsdealers af, maar ik had ze nog nooit ingame gezien. Je kunt ze zoeken met bheulp van de Ped Editor. Dit is een handige tool waarmee je peds uit het spel kunt opzoeken en in 3d kunt bekijken, met hun textures. Ook kun je hiermee het gedrag van peds veranderen. Reageren
grovemember Geplaatst: 29 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 voor alle duidelijkheid ik heb san andreas op de ps2 dus ik kan geen mods of downloads gedaan hebben ik denk zelf dat het een afwijking is van het spel omdat ik die truc heb gedaan vdie meer territorium maar allemaal bedan voor under menngen dank eu Reageren
MartyCeha Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Ik heb die download ook niet voor jou geplaatst, want ik zag aan je screens al dat je SA voor de PS2 of de Xbox had, maar ik heb de download voor anderen geplaatst zodat die ook kunnen weten dat die drugsdealer wél in de bestanden van SA zit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.