Jump to content

HULP please!


Hako

Recommended Posts

Ik wil op de officiele gta IV site komen maar dat lukt telkens niet elke keer als ik er op wil komen typ ik eerst me datum ensow in en daarna wordt het beeld gewoon zwart :? en het ligt niet aan de lage macromedia die ik heb. ik heb adobe flash player 8.0 dusz ik snap er niksss van kan iemand me helpen ?? of tips geven?

:{:cry:

Link to comment
Delen op andere websites

Dit heeft weinig te maken met WikiGTA, dus ik verplaats je topic even naar het GTA IV forum.

Wat betreft je probleem, het zou kunnen liggen aan het feit dat IV.com een minimum leeftijd hanteert (van 17 of 18 jaar, dacht ik). Mocht je zo oud nog niet zijn, dan kun je de site dus niet bekijken. Of je voert stiekem een hogere leeftijd in. Maar sssst; mondje dicht! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dit heeft weinig te maken met WikiGTA, dus ik verplaats je topic even naar het GTA IV forum.

Wat betreft je probleem, het zou kunnen liggen aan het feit dat IV.com een minimum leeftijd hanteert (van 17 of 18 jaar, dacht ik). Mocht je zo oud nog niet zijn, dan kun je de site dus niet bekijken. Of je voert stiekem een hogere leeftijd in. Maar sssst; mondje dicht! ;)

Ja ik doe ook een oudere leeftijd dan 18 jaar maar toch , ik snap er echt helemaal niks van ....

Link to comment
Delen op andere websites

Dit heeft weinig te maken met WikiGTA, dus ik verplaats je topic even naar het GTA IV forum.

Wat betreft je probleem, het zou kunnen liggen aan het feit dat IV.com een minimum leeftijd hanteert (van 17 of 18 jaar, dacht ik). Mocht je zo oud nog niet zijn, dan kun je de site dus niet bekijken. Of je voert stiekem een hogere leeftijd in. Maar sssst; mondje dicht! ;)

Ja ik doe ook een oudere leeftijd dan 18 jaar maar toch , ik snap er echt helemaal niks van ....

misschien moet je cookies accpeteren. bij internet opties en privacy kun je instellen dat je meer cookies kunt ontvangen..dit zou het kunnen verhelpen. wel doen op eigen risico :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil op de officiele gta IV site komen maar dat lukt telkens niet elke keer als ik er op wil komen typ ik eerst me datum ensow in en daarna wordt het beeld gewoon zwart :? en het ligt niet aan de lage macromedia die ik heb. ik heb adobe flash player 8.0 dusz ik snap er niksss van kan iemand me helpen ?? of tips geven?

:{:cry:

Extra -> internet-opties -> bij "Tijdelijke Internetbestanden" de "Cookies wissen" ;)

En log dan in met een andere datum ;) van 18+ leeftijd

Bewerkt: door wtc
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil op de officiele gta IV site komen maar dat lukt telkens niet elke keer als ik er op wil komen typ ik eerst me datum ensow in en daarna wordt het beeld gewoon zwart :? en het ligt niet aan de lage macromedia die ik heb. ik heb adobe flash player 8.0 dusz ik snap er niksss van kan iemand me helpen ?? of tips geven?

:{:cry:

Extra -> internet-opties -> bij "Tijdelijke Internetbestanden" de "Cookies wissen" ;)

En log dan in met een andere datum ;) van 18+ leeftijd

hij had al hoger dan 18 gedaan dat is niet t probleem :puh:

en wrm was ik net te laat op de gta4 site van rockstar :N hij laad m niett..of heel langzaam :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor de tips maar nog steeds doet hij het niet :cry:

Ik heb cookies verwijdert en alles gedaan wat kon maar zonder resultaat.

PS er staat wel links onder in beeld : Gereed, maar met fouten op de site .

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor de tips maar nog steeds doet hij het niet :cry:

Ik heb cookies verwijdert en alles gedaan wat kon maar zonder resultaat.

PS er staat wel links onder in beeld : Gereed, maar met fouten op de site .

misschien zit er dan toch een foutje in je flashplayer oid..misschien opnieuw downloaden?

en weet niet of java er iets mee te maken heeft..zal wel niet..maar dat zou je ook kunnen proberen om opnieuw te downloaden. anders zou ik het niet weten naast je privacy settings lager te zetten. hoe hoog staat dat eigenlijk bij jou? bij mij op medium.

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor de tips maar nog steeds doet hij het niet :cry:

Ik heb cookies verwijdert en alles gedaan wat kon maar zonder resultaat.

PS er staat wel links onder in beeld : Gereed, maar met fouten op de site .

misschien zit er dan toch een foutje in je flashplayer oid..misschien opnieuw downloaden?

en weet niet of java er iets mee te maken heeft..zal wel niet..maar dat zou je ook kunnen proberen om opnieuw te downloaden. anders zou ik het niet weten naast je privacy settings lager te zetten. hoe hoog staat dat eigenlijk bij jou? bij mij op medium.

Bij mij stond het op zn laagst nu heb ik op laag gezet moet ik hem ook op medium zetten??

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor de tips maar nog steeds doet hij het niet :cry:

Ik heb cookies verwijdert en alles gedaan wat kon maar zonder resultaat.

PS er staat wel links onder in beeld : Gereed, maar met fouten op de site .

misschien zit er dan toch een foutje in je flashplayer oid..misschien opnieuw downloaden?

en weet niet of java er iets mee te maken heeft..zal wel niet..maar dat zou je ook kunnen proberen om opnieuw te downloaden. anders zou ik het niet weten naast je privacy settings lager te zetten. hoe hoog staat dat eigenlijk bij jou? bij mij op medium.

Bij mij stond het op zn laagst nu heb ik op laag gezet moet ik hem ook op medium zetten??

ja je kan m op medium zetten, want op zn laagst is niet nodig. dan ligt het probleem niet aan die instellingen.

Link to comment
Delen op andere websites

om de leeftijdschek te omzeilen kan je deze link proberen: http://www.rockstargames.com/IV/trailer_splash.html en als dat niet lukt: hij kwam ook op yahoo games uit om de zelfde tijd. en hier ergens op dit forum kon je hem ook in hd-downloaden.
Het was niet zo zeer dat ik de trailer wou zien maar gewoon op de site kunnen komen 0_0

Maar toch bedankt ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

iemand die ik ken die had dat zelfde probleem maar die had een best oude computer kijk anders even naar jouw houdbaarheidsdatum. misschien moet je het een en al updaten. volgens mij was het iets van fds of wat op die afkorting lijkt.

EDIT: die link die ik gaf gaat ook direct naar de site want de site is nogal interactief.

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...