Jump to content

Stats Bug


MrKooKie

Recommended Posts

Ik heb in een vorige Topic al uitgelegd wat mijn probleem is met mijn stats, en ik ben er achter hoe het komt... Als je gewoon heel vaak over elkaar heen saved dan krijg je het vanzelf, ik weet dat het niet echt opgelost is maar ik adviseer om eerst een game te deleten en dan pas overnieuw saven :)

Link to comment
Delen op andere websites

Je bedoelt dat als je het spel héél vaak saved, je niet meer op 100% kan komen. Dat slaat toch nergens op, wat maakt het nu uit hoe vaak je een spel opslaat. Eerst vond ik het al stom dat het maar op een paar plekken kon, maar als er ook nog een limiet is aan het aantal keren opslaan wordt het helemaal niet meer leuk.

Link to comment
Delen op andere websites

Huh... :huh:

Dat kan niet, ik heb GTA 100% uitgespeeld en zonder jou trucje met delete enzo.

Je kan alleen op 99% komen als je cheats gebruikt. ;)

Jou vorige topic heb je zeker iets fout's gedaan, misschien heb je wat stunts overgeslagen of iets anders.

Nou verder geloof ik het niet.

Spijkertje,

____________________________________________________________________

Link to comment
Delen op andere websites

Hij bedoelt dat als je héél vaak saved, uiteindelijk niet meer op 100% kan komen... Zou heel goed een bug kunnen zijn.

Twee vraagjes:

1) Hoe vaak is 'vaak' saven?

2) Hoe ben je hierachter gekomen?

1. Een keertje of 20, 30

2. Nou ik speel heel vaak nieuwe games, voor een onderzoeks-team en voor mezelf en samen met mijn broer is dus MEGAVAAKSAVEN int kwadraat :)

Maar het is geen limiet ik denk dat het gewoon een mengels is dat het een keer fout gaat, mischien na 2 keer mischien na 30000 keer... Maar ik heb het spel wel 100% + alle 100% + Gifts dus hijs IS 100% maar er staat in mijn stats 99% dus het is een bug dat is zeker maar ik wil dat die oprot <_<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...