Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo allemaal . bij welke missie gaat de brug open want ik ben nu bij de missie dat je uncle sam voor de 2e keer beroofd en spullen uit zijn loods haalt .. maar weet iemand na welke missie de brug open gaat ?

of 1 van de bruggen zover ik weet is er 1 brug gesloten verder heb ik nog niks gezien maar goed ?

Geplaatst:

de eerste brug gaat open als je de missie GREEN SABRE hebt gedaan

maaar je kan ook dit doen een nieuw spel beginnen en dan als je in los santos komt in het intro filmpje de jetpack code doet (er moet wel staan cheat activated) dan zijn alle bruggen open greestzz michelIII

Geplaatst: (bewerkt)

Hey Boeffie,

In GTA SA werkt het niet echt met bruggen maar met gebieden, eerst kan je alleen in Los Santos en een stukje van de bossen, dan San Fierro en alle bosgebieden, en als laatste kan je Las Venturas+de woestijn, maar zo ver ben je nog niet.

Als ik je goed begrijp ben je nu nog in Los Santos, nu moet je dus naar San Fierro+alle bosgebieden. Dit gebeurt na de missie: "The Green Sabre", Als je deze missie hebt behaald kan je de Badlands Missies doen, of simpeler gezegd, de missies in de bossen.

Ik hoop je genoeg geholpen te hebben!

EDIT: Iets te laat...

Bewerkt: door GTA-Freak2

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...