Jump to content

Realisme/Spawnen?


_niickk

Recommended Posts

Als het spel zo realistisch wordt als word beweerd, wat gebeurd er dan qua spawnen?

want soms als je even naar links kijkt en omdraaid en dan weer naar links kijkt, zie je opeens een andere ( kleur) auto. :duh: dat is niet realistisch. zal dit nu weer gebeuren?

&

de mensen zouden in gta IV een dagelijkse routine uitvoeren.

Maar het zal toch niet zo zijn dat je elke dag op het zelfde tijdstip op dezelfde plaats dezelfde man/vrouw tegen komt? dat lijkt me niks :N

verder lijkt het me een super goed spel gaan te worden .

wat vinden jullie van die 2 stellinen?

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • _niickk

    3

  • 1974

    3

  • Anthr4XdotNl

    2

  • Stillesandro

    1

Als het spel zo realistisch wordt als word beweerd, wat gebeurd er dan qua spawnen?

want soms als je even naar links kijkt en omdraaid en dan weer naar links kijkt, zie je opeens een andere ( kleur) auto. :duh: dat is niet realistisch. zal dit nu weer gebeuren?

&

de mensen zouden in gta IV een dagelijkse routine uitvoeren.

Maar het zal toch niet zo zijn dat je elke dag op het zelfde tijdstip op dezelfde plaats dezelfde man/vrouw tegen komt? dat lijkt me niks :N

verder lijkt het me een super goed spel gaan te worden .

wat vinden jullie van die 2 stellinen?

:cya:

Ach joh, daar merk je toch niks van. En als je last hebt van iemand, dan kill je hem toch gewoon? ^_^

EDIT:

Over het spawnen:

Ik denk dat ze dit wel zullen verbeteren. Hier stoor ik me ook altijd aan. Zo irritant dat auto's plotseling verschijnen en verdwijnen...

Bewerkt: door Stillesandro
Link to comment
Delen op andere websites

Ik d8 dat het spawnen (heel irritant idd) niet meer voorkomt omdat ze nu die RAGE engine gebruiken.

Dit weet ik niet zeker, maar d8 het ergens gelezen te hebben. Ik hoop iig dat het waar is :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat auto`s spawnen als je er pas op 100 meter afstand bij staat vind ik nogal onrealistisch.

De afstand zou vergroot moeten worden zodat er al een voertuig staat ook al ben je wat verder uit de buurt.

:Y

Link to comment
Delen op andere websites

ik besef me opeens iets heel ergs met die nieuwe enige zitten er misschien wel nog meer bugs in gta omdat ze voor het eerst met de nieuwe engine werken. en die andere al wat langer meegaat

Link to comment
Delen op andere websites

Ze moeten wel spawnen anders heb je binnen de kortste keren de hele stad uitgemoord. Je rijdt zoveel gasten plat alleen al door het rijden, nou af en toe gebruik je een tank ofzo. Dan wordt het wel erg leeg

Link to comment
Delen op andere websites

Ze moeten wel spawnen anders heb je binnen de kortste keren de hele stad uitgemoord. Je rijdt zoveel gasten plat alleen al door het rijden, nou af en toe gebruik je een tank ofzo. Dan wordt het wel erg leeg

Oke, natuurlijk hoort spawnen er wel bij ja maar dat kan toch ook aan de andere kant van de stad waar je het niet ziet? :Y

Link to comment
Delen op andere websites

niet zo zijken jongens .

GTA is voor mij toch egt de lol om mensen neer te maainen en het spawnen hoort er voor mij bij.

Nou moet ik wel zeggen dat je in gta 2 de auto's die je hebt gebruikt er altijd blijven staan ook na het dood gaan.

En dat zou den ze toch ook wel even in 4 kunnen inbouwen?

Link to comment
Delen op andere websites

niet zo zijken jongens .

GTA is voor mij toch egt de lol om mensen neer te maainen en het spawnen hoort er voor mij bij.

Nou moet ik wel zeggen dat je in gta 2 de auto's die je hebt gebruikt er altijd blijven staan ook na het dood gaan.

En dat zou den ze toch ook wel even in 4 kunnen inbouwen?

Jaa precies ik hoop het

Link to comment
Delen op andere websites

ik besef me opeens iets heel ergs met die nieuwe enige zitten er misschien wel nog meer bugs in gta omdat ze voor het eerst met de nieuwe engine werken. en die andere al wat langer meegaat

bij gta 3 werkte rockstar ook voor het eerst met die engine daarvan waarschijnlijk..en zoveel bugs, die boeiend of storend zijn, zitten daar niet in.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 8 maanden later...

Die persoon die passeerde ben je al achter 5minuten vergeten hoe hij eruit zag XD

je moet een zeer goed geheugen hebben als je weet wie op welk tijdstip daar passeerd :puh:

zal je gewoon nx vanmerken als het zo gaat (met een dagelijkse planning)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...