Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Kijk ik wil nu taxi driver eens halen :puh:

Maar dan moet je 50 achter elkaar Dat is saai dan :puh:

Bij wikigta staat dit : Overigens hoeven er geen 50 personen achter elkaar worden vervoerd. Je kan er vijf of tien doen en dan even stoppen. Volgende keer weer verder.

Dus kun je dan ook 10 man vervoeren stoppen en dan saven dan dan weer 10 man en dan weer tot 50 en dan heb je het gehaald of wat?:o

Dankje alvast!

Geplaatst:

Jep dat kan. Maar bij elke 5 krijg je een extra bonus, en dat is natuurlijk lekker. :puh: Je verdiend dus meer geld met 50 achter elkaar, maar als je tussendoor wilt saven of stopt (bv: auto kapot) is dat geen probleem. :)

Geplaatst: (bewerkt)
Kijk ik wil nu taxi driver eens halen :puh:

Maar dan moet je 50 achter elkaar Dat is saai dan :puh:

Bij wikigta staat dit : Overigens hoeven er geen 50 personen achter elkaar worden vervoerd. Je kan er vijf of tien doen en dan even stoppen. Volgende keer weer verder.

Dus kun je dan ook 10 man vervoeren stoppen en dan saven dan dan weer 10 man en dan weer tot 50 en dan heb je het gehaald of wat?:o

Dankje alvast!

Inderdaad, je zegt het eigenlijk al zelf in je laatste zin ^_^. Maar je moet niet precies 10 per keer doen het mogen er ook 4 of 27... zijn, maar dat wist je waarschijnlijk ook al. Veel kan ik hier niet meer over zeggen :cya:.

EDIT: Te laat...

Bewerkt: door GTA-Freak2
Geplaatst:

OK dankje Maar wanneer zie je dat als die taxi missies heb gehaald met die nitro en jumping?

Geplaatst:

Je kunt in je 'Stats'(Statistieken) kijken waar je bent, kijk nu onder (als ik me niet vergis) 'Missions'. Er zal wel een keer '* of 50 fares' verschijnen, dat zijn je aantal klanten die je hebt gebracht.

Als je bedoeld hoe je de Nitro kan inschakelen dan is dat de LMB(Left Mouse Button) en als je wilt jumpen is dat de LCtrl(Left Control).

Geplaatst:

Als je ze alle 50 achter elkaar wilt halen kan je tussendoor ook even langs de Pay'N Spray om je taxi weer te repareren indien nodig. Houd dan wel de tijd in de gaten en kies je moment zo uit dat je dit doet vlak voordat je een nieuwe klant oppakt in de buurt van een Pay'N Spray of als er een Pay'N Spray op je route ligt. Dit kost je wel $100 per keer maar de beloning wordt elke keer hoger per 5 'fares' en dus verdien je daarmee dat geld met winst weer terug. Dit geldt trouwens ook voor de Pimping missie > Broadway kapot = even langs de Pay'N Spray.

Voor alle missies en zijmissies geldt dat je een bevestiging in beeld krijgt wanneer je het gehaald hebt. Dus zodra jij je 50 fares hebt gehaald krijg je een bevestiging in beeld en kan je hoppen en nitro gebruiken op alle taxi's.

succes :sigaar:

• 5 maanden later...
Geplaatst:

ik had een vraagje, ik heb sa voor de ps2 en ik heb al paar keer geprobeerd om de taxi missie te halen, maar als ik hem stopte naar en begon weer dan moest ik weer opnieuw beginnen.

dus was me vraag hoe kan ik die fares die je al hebt houden. want ik heb geprobeerd om te cancellen met de R3 en een keer geprobeerd om te tijd voorbij te laten gaan. ik had het wel gedaan toen ik ongeveer 15 en 20 fares al had vervoerd. kan iemand mij helpen, groetjes niels

:?:bier:

Geplaatst:
ik had een vraagje, ik heb sa voor de ps2 en ik heb al paar keer geprobeerd om de taxi missie te halen, maar als ik hem stopte naar en begon weer dan moest ik weer opnieuw beginnen.

dus was me vraag hoe kan ik die fares die je al hebt houden. want ik heb geprobeerd om te cancellen met de R3 en een keer geprobeerd om te tijd voorbij te laten gaan. ik had het wel gedaan toen ik ongeveer 15 en 20 fares al had vervoerd. kan iemand mij helpen, groetjes niels

:?:bier:

Dat hoort Guusje. :Y Als je 10 fares hebt en je stopt springt de teller weer na 0, maar in de stats blijven ze gewoon staan en tellen ze erbij. Als je dan over de 50 bent gegaan heb je de taxi-missions gehaald. Veel succes :tu:

Geplaatst:

Bij ambulance krijg je meer health dacht ik.

Maar wat kun je eigenlijk met taxi driver bereieken behalve dat je weer een stukje verder bent met uitspelen..

Geplaatst:

Maar wat kun je eigenlijk met taxi driver bereieken behalve dat je weer een stukje verder bent met uitspelen..

Als je de 50 klanten hebt gehaald en gebracht krijg je nitro in alle taxi's. Als je de linker analoge stick indrukt springt de auto omhoog ([H] of [Caps-lock] op de PC), dus de toets voor de claxon. :)

Voor meer info is WikiPedia er. :Y

Geplaatst:

Als je de 50 klanten hebt gehaald en gebracht krijg je nitro in alle taxi's. Als je de linker analoge stick indrukt springt de auto omhoog ([H] of [Caps-lock] op de PC), dus de toets voor de claxon. :)

Voor meer info is WikiPedia er. :Y

Ok thnks ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...