michelIII Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 ik weet niet de naam maar het is in iedergeval eentje van radio los santos
cheizz Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 ikke euhmm RLS: deep cover, alwayz into somethin', f*ck with dre day K-DST: free bird radio-X: welcome to the jungle echt vet
Mesut Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 Ik vind bijna alle liedjes van RLS het best maar het alle beste vind ik die van K Rose met All My Exces.. Die is leuk Ik zing er altijd bij
Big Boss Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 Ik snap niet waarom ik nog op een topic van drie jaar geleden reageer, maar ja ... Raad de liedjes! "All his exes lives in Texas and all my exes are six feet under the ground ..." "I've been to the desert on a horse with no name, ..."
DenkaanHenk Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 Ozzy Osbourne - Hellraiser Echt een prachtig nummer vind ik dit.
Sseb Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 ik denk Can you feel it van Mr. Fingers, en Horse without a name
PorZ19 Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 kdst toto-hold the line een super lied die van bounce fm zijn ook wel leuk
danielharmens Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 hier mijn liedje k-dst; hold the line- toto
kamranoi Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 hollywood swinging- van kool & the gang i dont give a f***- van 2pac die zijn pas cool
White Gold Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 Guns 'n Roses - Welcome to the jungle America - Horse with no name Whitey Shafford - All my exes lives in Texas Dat waren ze . De zanger van All my exes lives in Texas is toch goed?
Silverbyte Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 (bewerkt) Mijn favorieten: Whitey Shafford - All My Exes Live In Texas Conway Twitty & Loretta Lynn - Lousina Woman, Mississippi Man Rage Against The Machine - Killing In The Name Rod Steward - Young Turks (Dit vind ik overduidelijk de beste). Bewerkt: 21 februari 2007 door Silverbyte
*MARCO* Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 Bounce fm en radio x,heb geen lievelings.
Cenzy Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 Ik weet al de namen van de liedjes niet hoor maar liedjes dat ik graag hoor gaan als volgt Momma's don't let you baby's grow up to be Cowboy.. All My Exes live in Texas.. - K-Rose Mother Personal Jezus Hellraiser -Radio X De andere zenders luister ik eigenlijk nooit Ik vind Radio Los Santos geen leuke zender Dat zijn domme liedjes zoals dat 1 van " Fuck to the CIA , Fuck to the DIA .. " je kent het wel hé Geef mij maar K-rose en Radio X Cenzy
Hanneswasco Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 Bij K-DST, Toto - Hold The Line. Das men favoriet. Maar de meeste liedjes bij K-DST, en nog bij andere zenders hoor ik wel graag!
Rovo Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 De radiozenders in San Andreas vind ik niet echt denderend eerlijk gezegd. Ik hou niet echt van rap en trance, dus dan vallen er vrij veel radiozenders af. En Radio X is toch een tikje minder dan VRock, dus luister ik meestal gewoon naar mijn eigen tracks of naar K-Rose. Lousiana Woman Mississipi Man
Recommended Posts