Jump to content

IV Trailer Onderzoek 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Nog een heel klein dingetje wat me opviel aan het detail. Kijk eens naar de deurklink in de screen in de post hierboven. We zijn eindelijk van de 2D ronde deurknoppen af! Hij is nou echt 3D! Het is maar een klein detail, maar als heel de game zo is...

• Reacties 244
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• -IV-

18

• mobbster

11

• tha_fear

9

• wtc

8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Er zijn ook zwarte vuilnisbakken te zien, links van de afbeelding :

3488_gta_iv_niko_armed.jpg

Als je kijkt naar Niko's handen, dan zie je dat zijn vingers er heel realistisch uitzien. Je kan zelfs de spanning op zijn gelaatsuitdrukking zien.

Nog iets, ik heb gemerkt dat Niko's baard in trailer er soms anders uitzag. Ben ik de enige en vergis ik mij, of hebben er nog andere mensen dit opgemerkt?

Geplaatst:

Dus nu weten we ook wie Roman is. Voor het profiel van Roman heb ik eventjes Roman uitgesneden. Kan altijd handig zijn. Jammer genoeg zie je deze van de zijkant, maar als je Roman's gezicht neemt waar hij de deur intrapt, wordt hij te klein.

romanzy6.png

Geplaatst:

Wie is die gast op die foto als Nico zegt 'We're ALL looking for that special someone' :?

Is trouwens die 'Man' waarmee je belt niet dezelfde als die ene in Vice City (of GTA III, weet niet meer), maar die ene met dat rare accent?

Geplaatst:

als je goed kijkt in de 10 de seconde zie je een poster met een gsm voor zover ik kan zien staat er ANO 360 misschien het model van nikko

op de heli staat een nummer :LC 12345 en er staat ook voor zover mijn ogen zien: LC A.....

sat is wat ik zie.

Geplaatst:
Is trouwens die 'Man' waarmee je belt niet dezelfde als die ene in Vice City (of GTA III, weet niet meer), maar die ene met dat rare accent?

ben niet zeker maar ze zijden toch dat er vrijwel niemand terugkomt.

dan kun je even goed denken dat die bruine man cj is.

Geplaatst:
Het lijkt wel of het verhaal gaat over iemand die iets heeft overleeft en die moeten ze vinden ofzo :Y

Waarschijnlijk een persoon dat gesmokkeld is maar roman/niko wil aangeven bij de politie.

Geplaatst: (bewerkt)

Alle auto’s krijgen waarschijnlijk een eigen merk: merkpl6.png , stallionwg7.png

Er zal een straatnaam 69th street zijn, de grappige humor van R* is dus terug: dinerjv8.png

Bewerkt: door Hanneswasco
Geplaatst: (bewerkt)
Alle auto’s krijgen waarschijnlijk een eigen merk:

Er zal een straatnaam 69th street zijn, de grappige humor van R* is dus terug:

A. in alle gta's hadden auto's een merk.

B. Ik weet niet hoe droog jij bent maar wat is er in godsnaam zo grappig aan 69th street?

69th street bestaat trouwens gewoon en ligt in queens.

Bewerkt: door Dutchy3010
Geplaatst:
Alle auto’s krijgen waarschijnlijk een eigen merk:

Er zal een straatnaam 69th street zijn, de grappige humor van R* is dus terug: ]

A. in alle gta's hadden auto's een merk.

B. Ik weet niet hoe droog jij bent maar wat is er in godsnaam zo grappig aan 69th street?

69th street bestaat trouwens gewoon en ligt in queens.

hij bedoekt dat de merk van de auto's nu bijv op de carossie van de auto staat en rockstar verwijst hoogstwaarschijnlijk net als in gta sa naar standje 69

Geplaatst:

Ik heb eindelijk de HD Trailer gezien, er kwam veel meer actie in voor, alleen jammer dat hij weer zo kort was.

Geplaatst:

ben niet zeker maar ze zijden toch dat er vrijwel niemand terugkomt.

dan kun je even goed denken dat die bruine man cj is.

'vrijwel niemand' dus, heel misschien kan het, hun accenten lijken sprekend.

Geplaatst:

Bedoel je "MR.Black"?

Geplaatst:

Misschien kan je zelf een bank overvallen, in de trailer gebeurt het door iemand anders.

In Vice City kon je ook al een beetje de bank overvallen alleen het was zo onrealischtisch als het maar kan.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...