Jump to content

IV Trailer Onderzoek 2


Joriz

Recommended Posts

  • Reacties 244
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -IV-

    18

  • mobbster

    11

  • tha_fear

    9

  • wtc

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

het mobieltje van niko weet iemand welke het moet voorstellen?

EDIT: omg uploading fallure zal zo snel mogelijk uploaden de screen

EDIT2: tada

Ik denk dat het een nokia nog iets is want hij lijkt erg op mijn nokia :D

Link to comment
Delen op andere websites

Zat de Bank Of Liberty niet in GtaIII ?? Want er zit wel een bank in gtaIII maar ik weet de naam neit meer

in het begin van gta III de eerste cutscene, zag je claude een bank uitrennen met een tas geloof ik.. maar dat was de enige keer dat je die bank zag..en die stad. je kon daar alleen heen met cheats en/of mods..en als je daar was zakte je door de straat heen :puh: maar anyway, misschien was dat die bank uit de trailer wel, maar dan zou iemand die gta 3 nog op zn comp heeft ff moeten kijken als ie een nieuwe game aanmaakt :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Op een gegeven moment zegt hy ''What?'' en dan zie je iets anders en daarna zegt hij ''a guarentee that you will find this man''

Dat lijkt er dus veel op dat dat bij elkaar hoort en dat iemand waartegen hij praat heeft gezegd iets als wat wil je dan ofzo .

Als dat zo is dan lijkt dit sterk op het eerste voorbeeld van een missie die je zelf kan uitdelen :eten:^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Zat de Bank Of Liberty niet in GtaIII ?? Want er zit wel een bank in gtaIII maar ik weet de naam neit meer

in het begin van gta III de eerste cutscene, zag je claude een bank uitrennen met een tas geloof ik.. maar dat was de enige keer dat je die bank zag..en die stad. je kon daar alleen heen met cheats en/of mods..en als je daar was zakte je door de straat heen :puh: maar anyway, misschien was dat die bank uit de trailer wel, maar dan zou iemand die gta 3 nog op zn comp heeft ff moeten kijken als ie een nieuwe game aanmaakt :puh:

De bank uit de intro van GTA III heet gewoonweg "Liberty City Bank".

Link to comment
Delen op andere websites

Zat de Bank Of Liberty niet in GtaIII ?? Want er zit wel een bank in gtaIII maar ik weet de naam neit meer

in het begin van gta III de eerste cutscene, zag je claude een bank uitrennen met een tas geloof ik.. maar dat was de enige keer dat je die bank zag..en die stad. je kon daar alleen heen met cheats en/of mods..en als je daar was zakte je door de straat heen :puh: maar anyway, misschien was dat die bank uit de trailer wel, maar dan zou iemand die gta 3 nog op zn comp heeft ff moeten kijken als ie een nieuwe game aanmaakt :puh:

De bank uit de intro van GTA III heet gewoonweg "Liberty City Bank".

oh dan is het misschien gewoon een nieuwe bank..heel liberty city is nieuw dus is ook wel logischer :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat Rockstar een goede auto-keuze heeft gemaakt :tu:

Muscle car's waren veel aanwezig in de trailer.

Hopelijk hebben ze wat meer variatie als de vorige GTA's.

Heeft er iemand al iets nieuw gehoord, bv over de volgende trailer?

Link to comment
Delen op andere websites

Die explosie aan het eind, dat komt van tegen een benzinepomp aanrijden. Ben ik nou gek of is dat ook voor het eerst?

Dat zou betekenen dat er brandstof is. Toch maar tanken?

De vraag is alweer een aantal pagina's terug gesteld, maar na bijna alle pagina's eindelijk doorgeploegd te hebben, ben ik volgens mij geen antwoord tegengekomen. Het antwoord is dat dit er in SA ook al was. Toen waren er ook tankstations die konden ontploffen door er tegen aan te rijden met grote vaart, er op te schieten of er een explosie plaats laten vinden. Dit is dus niet voor het eerst in IV. Dit betekent dus ook dat dit niet betekent dat we moeten gaan tanken. (ik hoop trouwens van niet) Dit betekent slechts dat de explosies er heel erg mooi uit zien! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Als je de trailer bij het stukje, waar Niko langs een met graffiti bespoten muur sluipt, stilzet, zie je El Buro (een personage uit GTA III) op diezelfde muur staan. Ook zie je de rode motor die wederom op de officiele Vice City box staat.

Niet echt boeiende informatie, maar het viel me gewoon op. ^_^

Bewerkt: door M@rtijn
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...