Blue Yoshi 97 Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Is trouwens die 'Man' waarmee je belt niet dezelfde als die ene in Vice City (of GTA III, weet niet meer), maar die ene met dat rare accent? Bedoel je "MR.Black"? zeer waarschijnlijk wel deze Reageren
jaspergijsberts Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 het mobieltje van niko weet iemand welke het moet voorstellen?EDIT: omg uploading fallure zal zo snel mogelijk uploaden de screen EDIT2: tada Ik denk dat het een nokia nog iets is want hij lijkt erg op mijn nokia Reageren
Jozz Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Zat de Bank Of Liberty niet in GtaIII ?? Want er zit wel een bank in gtaIII maar ik weet de naam neit meer Reageren
_niickk Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 (bewerkt) Je kan oko een motorhelm dragen! Zie screen: Er zijn duidelijk al richtingaanwijzers aanwezig Dat kon ook al in SA EDIT: Die helm Bewerkt: 29 juni 2007 door _niickk Reageren
PrI3sT Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 (bewerkt) Je kan oko een motorhelm dragen! Zie screen: zou je dan toch weer in kledingswinkels kunnen zoals in sa i hope so Bewerkt: 29 juni 2007 door bavo lievens Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Zat de Bank Of Liberty niet in GtaIII ?? Want er zit wel een bank in gtaIII maar ik weet de naam neit meer in het begin van gta III de eerste cutscene, zag je claude een bank uitrennen met een tas geloof ik.. maar dat was de enige keer dat je die bank zag..en die stad. je kon daar alleen heen met cheats en/of mods..en als je daar was zakte je door de straat heen maar anyway, misschien was dat die bank uit de trailer wel, maar dan zou iemand die gta 3 nog op zn comp heeft ff moeten kijken als ie een nieuwe game aanmaakt Reageren
_niickk Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Op een gegeven moment zegt hy ''What?'' en dan zie je iets anders en daarna zegt hij ''a guarentee that you will find this man'' Dat lijkt er dus veel op dat dat bij elkaar hoort en dat iemand waartegen hij praat heeft gezegd iets als wat wil je dan ofzo . Als dat zo is dan lijkt dit sterk op het eerste voorbeeld van een missie die je zelf kan uitdelen Reageren
Mania-92 Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Zat de Bank Of Liberty niet in GtaIII ?? Want er zit wel een bank in gtaIII maar ik weet de naam neit meer in het begin van gta III de eerste cutscene, zag je claude een bank uitrennen met een tas geloof ik.. maar dat was de enige keer dat je die bank zag..en die stad. je kon daar alleen heen met cheats en/of mods..en als je daar was zakte je door de straat heen maar anyway, misschien was dat die bank uit de trailer wel, maar dan zou iemand die gta 3 nog op zn comp heeft ff moeten kijken als ie een nieuwe game aanmaakt De bank uit de intro van GTA III heet gewoonweg "Liberty City Bank". Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Zat de Bank Of Liberty niet in GtaIII ?? Want er zit wel een bank in gtaIII maar ik weet de naam neit meer in het begin van gta III de eerste cutscene, zag je claude een bank uitrennen met een tas geloof ik.. maar dat was de enige keer dat je die bank zag..en die stad. je kon daar alleen heen met cheats en/of mods..en als je daar was zakte je door de straat heen maar anyway, misschien was dat die bank uit de trailer wel, maar dan zou iemand die gta 3 nog op zn comp heeft ff moeten kijken als ie een nieuwe game aanmaakt De bank uit de intro van GTA III heet gewoonweg "Liberty City Bank". oh dan is het misschien gewoon een nieuwe bank..heel liberty city is nieuw dus is ook wel logischer Reageren
-IV- Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Ik vind dat Rockstar een goede auto-keuze heeft gemaakt Muscle car's waren veel aanwezig in de trailer. Hopelijk hebben ze wat meer variatie als de vorige GTA's. Heeft er iemand al iets nieuw gehoord, bv over de volgende trailer? Reageren
K.O. Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Die explosie aan het eind, dat komt van tegen een benzinepomp aanrijden. Ben ik nou gek of is dat ook voor het eerst? Dat zou betekenen dat er brandstof is. Toch maar tanken? De vraag is alweer een aantal pagina's terug gesteld, maar na bijna alle pagina's eindelijk doorgeploegd te hebben, ben ik volgens mij geen antwoord tegengekomen. Het antwoord is dat dit er in SA ook al was. Toen waren er ook tankstations die konden ontploffen door er tegen aan te rijden met grote vaart, er op te schieten of er een explosie plaats laten vinden. Dit is dus niet voor het eerst in IV. Dit betekent dus ook dat dit niet betekent dat we moeten gaan tanken. (ik hoop trouwens van niet) Dit betekent slechts dat de explosies er heel erg mooi uit zien! Reageren
Jack89 Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Volgens mij is die gast roman niet. Ik denk dat ie op zoek is naar Roman in deze trailer. Denk je niet? Je hoort daar ergens in het midden: Don't do anything stupid cousin.... Reageren
M@rtijn Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 (bewerkt) Als je de trailer bij het stukje, waar Niko langs een met graffiti bespoten muur sluipt, stilzet, zie je El Buro (een personage uit GTA III) op diezelfde muur staan. Ook zie je de rode motor die wederom op de officiele Vice City box staat. Niet echt boeiende informatie, maar het viel me gewoon op. Bewerkt: 29 juni 2007 door M@rtijn Reageren
Tobber Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 (bewerkt) In het plaatje hieronder zie ik drie dingen 1). Iemand word inmekaar geslagen. 2). Volgensmij zie je de achtbaan. 3). Je ziet een basket dus waarschijnlijk kunnen we basketballen. http://img340.imageshack.us/my.php?image=achtbaanar5.png Bewerkt: 29 juni 2007 door Tobber Reageren
mobbster Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 mensen lees eerst het hele topic, en ga dan pas zelf posten. Hoevaak ik nu niet al heb gelezen dat er op een van de screens iemand in elkaar wordt geslagen... enz. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.