Jump to content

IV Trailer Onderzoek 2


Joriz

Recommended Posts

  • Reacties 244
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -IV-

    18

  • mobbster

    11

  • tha_fear

    9

  • wtc

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Er zullen altijd nog wel kleine foutjes in GTA IV zitten hoor :7

Het spel kan niet 100% perfect en foutloos zijn natuurlijk, zeer logisch. ;)

Zoals Dutchy3010 al zei; Dat er nog aan wordt gewerkt, en dingen worden verbeterd. :cya:

Greetz

Link to comment
Delen op andere websites

in de trailer op ca. 34 sec zegt een stem "fine, you want my word? you got my word!"

die stem doet me heel erg denken aan james gandalfini (tony soprano uit de sopranos)

ik ken t mis hebben hoor :)

Bewerkt: door JBalthazar
Link to comment
Delen op andere websites

Ik bedenk me net iets, op de voorkant van het "doosje" waar GTA III in zit, staat ook de Stallion, zou het toeval zijn dat deze auto ook de "hoofdrol" (voor zover een auto dat kan hebben) is in trailer 2? (Aangezien beide games in LC spelen, een nieuwe engine hebben ten opzichte van de voorgaande delen enz..) Ik denk niet dat dat toeval is, eerlijk gezegt!

Ook een wapen wat op de box van GTA III staat, is (ongeveer) hetzelfde als het wapen dat Niko in zijn hand heeft op de screen die Yahoo (ongeveer) gelijk met de trailer releasede

EDIT @hieronder: Nee, ik zie daar geen patroon ontstaan oid, maar ik denk dat het geen toeval is..

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Ik bedenk me net iets, op de voorkant van het "doosje" waar GTA III in zit, staat ook de Stallion, zou het toeval zijn dat deze auto ook de "hoofdrol" (voor zover een auto dat kan hebben) is in trailer 2? (Aangezien beide games in LC spelen, een nieuwe engine hebben ten opzichte van de voorgaande delen enz..) Ik denk niet dat dat toeval is, eerlijk gezegt!

Ook een wapen wat op de box van GTA III staat, is (ongeveer) hetzelfde als het wapen dat Niko in zijn hand heeft op de screen die Yahoo (ongeveer) gelijk met de trailer releasede

Dit bewijst alleen dat dingen uit GTA III inderdaad terugkomen in GTA IV. Verder is dit puur toeval hoor, volgens mij. 2 Dingen van een boxart die toevallig terugkomen betekent echt niet direct dat er echt een link tussen bestaat. Do you see any pattern emerging there? Man, you see patterns all over the place! :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik bedenk me net iets, op de voorkant van het "doosje" waar GTA III in zit, staat ook de Stallion, zou het toeval zijn dat deze auto ook de "hoofdrol" (voor zover een auto dat kan hebben) is in trailer 2? (Aangezien beide games in LC spelen, een nieuwe engine hebben ten opzichte van de voorgaande delen enz..) Ik denk niet dat dat toeval is, eerlijk gezegt!

Ook een wapen wat op de box van GTA III staat, is (ongeveer) hetzelfde als het wapen dat Niko in zijn hand heeft op de screen die Yahoo (ongeveer) gelijk met de trailer releasede

EDIT @hieronder: Nee, ik zie daar geen patroon ontstaan oid, maar ik denk dat het geen toeval is..

Er zat ook een stallion in VC, en ook een in SA. Maar goed, ik kan me inderdaad voorstellen dat je deze link legt, want die stallion van de cover van III schoot me ook meteen te binnen. Dat van dat wapen echter totaal niet.. Ik bedoel, er zijn al eerder screens geweest van mensen met wapens, en vooral artwork, dus zo speciaal is dat niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is misschien onduidelijk en slecht te lezen maar als je goed kijkt zie je Holland!!! op het bordje.

jah het klopt wat gta-killer zegt ik zie ook holland staan ;) maar der staat volgens mij ook nog wel een letter voor d8 ik zoals bijv. h holland ????

Volgens een trailer onderzoek kan het mogelijk voor de ''Holland Tunnel'' staan, die in New York ligt.

ja, weer een ander trailer onderzoek denkt dat het voor North Holland..dat kan die h ook verklaren die je daar ziet.

jah dan zal die H wel een N zijn :puh: dus dan zijn we daar ook uit :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil graag met deze post heel de discussie rondom de met graffiti bespoten muur sluiten, die sommigen zelfs de 'gta-herdenkmuur' willen noemen :duh:

Op deze afbeelding van www.gta4.net, blijkt namelijk dat dit gewoon een simpele Easter Egg is, die heel zelfs de boxart van GTA III bevat. Waarschijnlijk zitten er echt wel meer easter eggs in de game, die ook wel naar VC of SA kunnen verwijzen. Zo ongelofelijk boeiend is deze EE dus ook weer niet. En ja, ik weet ook dat daar links ook nog een motor staat, die voorkomt in GTA VC artwork. En natuurlijk El Burro uit III.

Anyway, de screen:

3511_gta_iv_graffiti.jpg

Bewerkt: door K.O.
Link to comment
Delen op andere websites

rare politie

post-71110-1183230273_thumb.jpg

De meest rechtse agent komt me vrij bekend voor

je hebt gelijk hij lijkt verdacht veel op Pulaski uit gta san andreas..en aangezien Pulaski ook een oost europeese/rusische naam lijkt zal het mij niks verbazen dat we agent Pulaski weer terug zien..(als het dus klopt dan speelt gta 4 zich voor gta sa af omdat je in een missie in sa Pulaski moet vermoorde)

dit is Pulaski in gta sa:

post-65244-1183646071.jpg

en hier (mischien) in gta 4 (ingezoomt, duswel onduidelijk ^_^ de echte kon ik nie in het bericht krijgen maar dan moet je ff in het bericht van mobbster kijken, pagina 21, 2de foto):

post-65244-1183647440_thumb.jpg

Bewerkt: door gta master 1
Link to comment
Delen op andere websites

rare politie

post-71110-1183230273_thumb.jpg

De meest rechtse agent komt me vrij bekend voor

(als het dus klopt dan speelt gta 4 zich voor gta sa af omdat je in een missie in sa Pulaski moet vermoorde)

En dat klopt dus niet (zie feiten en zo, want GTA speelt zich in 2006 of -7 af), en dus is het niet Pulaski ;). Misschien zijn zoon of andere familie :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

We hebben eindelijk uitsluitsel over de tekst van de tweede trailer. En bestond nog steeds twijfel bij veel mensen wat nu precies de tekst van een van de regels was.

Een aantal mensen verstond "Find the one who survived", terwijl anderen "I'm the one who survived" hoorden.

Dankzij de internationale versies van de officiële GTA IV website:

http://www.rockstargames.com/IV/germany/

http://www.rockstargames.com/IV/france/

http://www.rockstargames.com/IV/italy/

http://www.rockstargames.com/IV/spain/

zijn we achter de juiste tekst gekomen. Deze sites bevatten namelijk de tweede trailer voorzien van ondertitels. daaruit blijkt dat de tekst luidt: "I'm the one who survived".

Noemenswaardig is ook nog, dat de duitse trailer, een vertaalfout bevat:

"I did this for you." wordt vertaald als "Du musst das für mich tun", dus "Jij moet dat voor mij doen".

(zie ook http://nl.wikigta.org/wiki/Grand_Theft_Auto_IV)

Link to comment
Delen op andere websites

In mijn bescheiden mening zegt hij echt 'Find', wat ook veel logischer zou zijn.

I stand corrected... Toch lijkt me 'Find' nog altijd logischer en zou het me niet verbazen als de ondertitels achteraf foutief blijken te zijn. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...