Jump to content

IV Trailer Onderzoek 2


Joriz

Recommended Posts

Pulaski woont in west amerika (los santos) GTA IV speelt zich af in oost amerika (liberty city). De afstand tussen deze 2 steden is 4500 km. Waarom zou de neef van Pulaski zo ver van Pulaski af wonen. Het is gewoon een wout die een beetje op Pulaski lijkt, geen familie denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 244
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -IV-

    18

  • mobbster

    11

  • tha_fear

    9

  • wtc

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pulaski woont in west amerika (los santos) GTA IV speelt zich af in oost amerika (liberty city). De afstand tussen deze 2 steden is 4500 km. Waarom zou de neef van Pulaski zo ver van Pulaski af wonen. Het is gewoon een wout die een beetje op Pulaski lijkt, geen familie denk ik.

Nou en? CJ heeft ook een tijd in Liberty City gewoond. En als je VC er ook nog bij gaat betrekken... Nee afstand maakt niets uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Pulaski woont in west amerika (los santos) GTA IV speelt zich af in oost amerika (liberty city). De afstand tussen deze 2 steden is 4500 km. Waarom zou de neef van Pulaski zo ver van Pulaski af wonen. Het is gewoon een wout die een beetje op Pulaski lijkt, geen familie denk ik.

Nou en? CJ heeft ook een tijd in Liberty City gewoond. En als je VC er ook nog bij gaat betrekken... Nee afstand maakt niets uit.

Ok, afstand maakt niks uit, maar dan nog lijkt me de mogelijkheid dat het gewoon een agent is die lichtelijk op Pulaski lijkt het meest waarschijnlijk. Bijna iedereen zoekt direct hele verbanden tussen deze trailer en de vorige GTA's die vaak eigenlijk veeeeel te ver gezocht zijn. Kunnen we deze discussie dan ook weer afsluiten?

Link to comment
Delen op andere websites

Je weet wanneer er op de ruit van zijn auto geschoten wordt? Wel, daarna als hij door de politie achtervolgd wordt en als die IVponte op z'n hoofdsteunen zichtbaar wordt, als je dan naar zijn voorruit kijkt, zijn de kogelinslagen verdwenen! Dit kan je ook zien als hij naar die benzinepomp toerijdt.

Link to comment
Delen op andere websites

Je weet wanneer er op de ruit van zijn auto geschoten wordt? Wel, daarna als hij door de politie achtervolgd wordt en als die IVponte op z'n hoofdsteunen zichtbaar wordt, als je dan naar zijn voorruit kijkt, zijn de kogelinslagen verdwenen! Dit kan je ook zien als hij naar die benzinepomp toerijdt.

Wie zegt dat die 2 shots zich direct achter elkaar afspelen? Kijk eens naar de omgeving, ze zijn inmiddels al enkele straten verderop, off misschien is dit zelfs wel een hele andere achtervolging..

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Mensen! Lees dit topic eerst! Ik weet dat er onderhand iets van 29 pagina's zijn, maar please, doe even wat moeite! Ik heb al tientallen keren mensen gezien die denken iets nieuws te hebben gezien, waar een paar pagina's terug al een hele discussie over is geweest! Is het niet mogelijk een soort van schoonmaak van die topic aan te vragen ofzo? Alle informatie die dubbelop is eruit ofzo?

@Naudin, ja, dat van jou was dus ook al bekend.

>>> Door Dutchy3010: Ik zal morgen kijken wat ik eraan kan doen :)<<<

Gebeden zijn verhoord! Dank U! :dans::puh:

Bewerkt: door K.O.
Link to comment
Delen op andere websites

ik weet niet of dit al is gezegd..maar dat rode torentachtige ding dat je achter niko ziet hier in de trailer:

3475_gta_iv_trailer.jpg

zou van een Coney Island Parachute Jump kunnen zijn, dat in Brooklyn ligt in het echt. Broker dus in GTA IV, en dat is ook de omgeving waar alle screens enzo ook zijn opgenomen tot nu toe.

Foto van het echte bouwwerk:

450px-Coney_island_parachute_jump_2.jpg

als dit klopt..dan is wellicht parachute springen terug in IV?

Bewerkt: door b4rtsimps0n
Link to comment
Delen op andere websites

oeh, vet.

'k ga er stiekem wel vanuit dat die er in zitten, omdat er heli's zijn... moet je toch ook uit kunnen springen??

parachute springen doe je meestal uit vliegtuigen en geen helicopters, maar als er een parachute toren in zit zal er toch ook wel een parachute in mogen zitten he ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Op verzoek van een paar mensen heb ik het topic gecleaned. Zie de beginpost voor een lijst met alles wat uitgevonden is in dit topic. Posts die iets herhaalde wat al gepost was, zijn verwijderd (van 28 naar 15 pagina's!). In het vervolg dus in de eerste post kijken en/of de zoekfunctie links onder in het topic gebruiken. Posts die iets zeggen wat al gezegd is worden per direct weer verwijderd, zodat dit topic een beetje schoon blijft. Kijk dus eerst goed voordat je wat post!

Mocht je aanvullingen en/of verbeteringen hebben over de eerste post, post ze dan gerust, want het kan natuurlijk zijn dat ik wat gemist heb en/of verkeerd heb opgevat! :)

Link to comment
Delen op andere websites

oeh, vet.

'k ga er stiekem wel vanuit dat die er in zitten, omdat er heli's zijn... moet je toch ook uit kunnen springen??

parachute springen doe je meestal uit vliegtuigen en geen helicopters, maar als er een parachute toren in zit zal er toch ook wel een parachute in mogen zitten he ^_^

klopt, maar dat is omdat voor de sport vliegtuigen makkelijker zijn, maar als de nood aan de man is dan heb ik toch liever een parachute bij me als ik uit een brandende heli spring.. mja das mijn mening dan he:P

Link to comment
Delen op andere websites

is dit al de eerste bug :| :D

gta41.jpg

Onze NIKO draagt zo te zien een ring.. maybe is ie getrouwd...

Nou, ik weet niet hoor maar daar zit geen ring :?:

Kijk maar goed hier:

grandtheftautoiv2007052yc9.jpg

En hallo, voor de duidelijkheid, het is geen S. Crone maar B. Crane :bonk:

cvarencustomsk6.png

Link to comment
Delen op andere websites

in de secondes 15tot en met17 zie je achter nico een politie wagen rijden en als je goed kijkt zie je de bestuurder daarvan eerst naar zijn bijrijder kijken en daarna een knikkende beweging maken. conclusie: de autorijders zullen dan waarschijnlijk niet meer als stijfe harken netjes rechtop blijven zitten. maar zullen dus ook mischien wel een praatje maken met hun bijrijder

EDIT: ik heb zelf heel goed opgelet en volgens mij is dit nog niet eerder vermelt waar dan ook dus BRON: IV trailer

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...