Gino99 Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 Er is dus duidelijk een snelweg! Sorry als dit al vermeld was,maar ik heb niks gevonden .Acher die Stallion,rijd een andre auto.Ik vind hem best wel wat lijken op de Oceanic...Van de voorkant tenminste.Hopelijk klopt het een beetje . Mvg:Gino Reageren
Gtakiller94 Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 (bewerkt) Je Heb ook zo een Beveiligheid camera Bij de tol, Kijk maar goed Bij het plaatje van de tol , Helemaal Rechts boven in Bewerkt: 25 juli 2007 door Gtakiller94 Reageren
Galiorix Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 Als je die auto stoelen ziet , dan denk veel mensen dat er IVponte staat maar volgens mij staat er gewoon Imponte. Het is waarschijnlijk net zoiets als Recaro of Sparco. Reageren
K.O. Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 Waar zie jij mensen die denken dat er IVponte staat? Volgens mij ben je een van de eersten met dat idee. Reageren
Galiorix Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 Volgens mij staan er best veel posts van mensen die zeggen dan er 'IVPonte' staat , kijk maar een paar pagina's terug of op het begin. Of laten mijn ogen mij in de steek ? Reageren
Naudin Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 (bewerkt) De datingsite heet volgens mij love-meet.net http://www.gtaforum.nl/index.php?automodul...si&img=1031 Edit: Ohja en mensen zitten met hun benen over elkaar maar ik denk dat dit al bevestigd is? http://www.gtaforum.nl/index.php?automodul...si&img=1029 Bewerkt: 11 augustus 2007 door Naudin Reageren
philip14 Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2007 ik weet niet of het al gezegd is maar bij het shot van die kerel die iemand in elkaar trapt kun je volgens mij helemaal rechts een stuk van die achtbaan zien Reageren
jeroen.engeler Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 Op de 38ste seconde kun je aan de rechterkant nog net de achtbaan zien. Ik zou de tweede trailer wel op de site van rockstar bekijken, want daar kun je het het best zien. Maarja daar zie je geen seconde teller. Reageren
philip14 Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 onder de pijl is de achtbaan te zien Reageren
GTAIVfreak Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 Ik heb een easter egg gevonden op de volgen foto. Het Rockstar Logo Staat op het doek en het staat ook op het uithangbord. Reageren
pilot Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 Ik heb een easter egg gevonden op de volgen foto.Het Rockstar Logo Staat op het doek en het staat ook op het uithangbord. Mag ik vragen hoe je het Rockstar logo erin ziet? Reageren
murderboy Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 Ik heb een easter egg gevonden op de volgen foto.Het Rockstar Logo Staat op het doek en het staat ook op het uithangbord. Mag ik vragen hoe je het Rockstar logo erin ziet? als je goed kijkt zie je er R* staan(maar dan *onderaan R) Reageren
pilot Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 (bewerkt) Ik heb een easter egg gevonden op de volgen foto.Het Rockstar Logo Staat op het doek en het staat ook op het uithangbord. Mag ik vragen hoe je het Rockstar logo erin ziet? als je goed kijkt zie je er R* staan(maar dan *onderaan R) O ja. Ik zie hem al. Had de foto nog niet ingezoomd. Goed gevonden GTAIVFREAK. Bewerkt: 24 november 2007 door pilot Reageren
Capodaano Geplaatst: 26 november 2007 Rapport Geplaatst: 26 november 2007 De Tampa uit SA zit er ook weer in Reageren
PowerPats Geplaatst: 26 november 2007 Rapport Geplaatst: 26 november 2007 veel dingen (zoals vrachtwagen hangen) zijn volgens mij gewoon cutscenes volgens mij is de gameplay van nico erg gering dat was ook met cj hij kon alleen bukken springen en slaan, maar in de cutscenes kon hij van alles. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.