Romal Geplaatst: 26 november 2007 Rapport Geplaatst: 26 november 2007 Goed gevonden van die R* Reageren
Capodaano Geplaatst: 27 november 2007 Rapport Geplaatst: 27 november 2007 Ja inderdaad, of het was eenmalig voor een missie Reageren
Mythbuster Geplaatst: 29 november 2007 Rapport Geplaatst: 29 november 2007 (bewerkt) Geloof dat we net iets ontdekt hebben . Op dít plaatje: click zie je links een aantal gebouwen zonder texture. Dit heeft Apple-Mac net gevonden en aan mij verteld via MSN. (Maar ik mocht het posten van hem ) @Hieronder: Is níet omdat die gebouwen heel ver stonden, want er staan gebouwen achter, die staan dus verder weg, en daarbij zie je de ramen e.d. wél! Bewerkt: 29 november 2007 door Mythbuster Reageren
thug Geplaatst: 29 november 2007 Rapport Geplaatst: 29 november 2007 is omdat de gebouwen héél ver staan maar is wel raar. mischien een klein foutje Reageren
Naudin Geplaatst: 29 november 2007 Rapport Geplaatst: 29 november 2007 ik denk eerder dat ze dat gewoon nog niet af hadden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.