profile Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 (bewerkt) Als je goed achteraan op de wagen van niko kijkt (in het begin) zie je dat er Stallion staat. De stallion is een bekende gta wagen. Ook zie ik dat kronkilige doorschijnend gebouw waar patrackW het steeds over had. Ik denk dat ik de bouwwerf uit gta III (in stauntain island) zie. Op één van de vrachtwagens waar Niko aanhangt staat cock a doodle do van clucking bell. Ik zie op de achtergrond (terwijl Niko met de wagen (stallion) rijd) het vrijheidsbeeld . De muziek is net waar we op waren aan het hopen. Mensen eten hot dogs en Frankfurters (typisch amerikaans natuurlijk) @hierboven: Sommige mensen dragen toch een jack met daaronder nog een T-shirt. Wel,dat is waarschijnlijk de t-shirt van Niko die onder zijn jack zit. Bewerkt: 28 juni 2007 door profile Reageren
Gino99 Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Iemand hangt aan een heli.Misscchien ben jij dat wel .Je kan bij een resturant naar binnen.Wat weet ik niet Reageren
Mister.X Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Spiegels waar je mee echt in kan kijken en dat je iets ziet! Reageren
mad_ce Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Wanneer de Swat team zegt: "Don't do anything stupid" : Je kan zien dat ze rechtover een bank staan: Bank of Liberty?? Je kan alleen "Ank of L" zien. Op de rug van de SWAT-mannen staat er: V.O.O.S.E. Blijkbaar kan je je geweer lichtjes omhoog houden... Reageren
Drugga Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Niet grote info maar wel iets leuks, wanneer die chick hem zo spacet dan zie je de titel van een achtbaan: de Corpse Ride. Is een verwijzing naar een film 'the Corpse's Bride'. Geile helicopter man Reageren
tha_fear Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 weet misschien iemand wat dit achter hem is dat rood spul? Reageren
Sylber Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 is dit al de eerste bug :| Onze NIKO draagt zo te zien een ring.. maybe is ie getrouwd... Reageren
Drugga Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 weet misschien iemand wat dit achter hem is dat rood spul? Waarschijnlijk een radio paal Reageren
-IV- Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 weet misschien iemand wat dit achter hem is dat rood spul? Waarschijnlijk een radio paal een KRAAN Reageren
wtc Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Je kan oko een motorhelm dragen! Zie screen: Er zijn duidelijk al richtingaanwijzers aanwezig Reageren
Rickos Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Hele fraaie animaties je ziet heel veel niko en ik wil hem in hd zien. Ben een beetje zeurderig wel want vindt de muziek keuze niet zo tof achter de trailer en hij is weer zo kort als de vorige allen vel meer info Had er misschien meer van veracht Toch weer fenominaal nieuwe trailer :) Reageren
tha_fear Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Nieuw logo's ook voor de auto Schoon autoke :o Reageren
-IV- Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Je zal 5$ moeten betalen als je door die slagbomen moet! ( 00.12sec ) Reageren
.Timothy Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 weet misschien iemand wat dit achter hem is dat rood spul? Waarschijnlijk een radio paaldat wilde ik net zeggen ik ben het helemaal eens. een televisie of radiopaal net als in san andreas bij vinewood Volgens mij is dat eerder de achtbaan uit de eerste trailer waarvan je hier een stallage ziet .Ik vind de trailer er wel goed uitzien, en ik zie ook weer een aantal dingen die je op de screens ook zag, kan WikiGTA meteen weer het kaartje aanvullen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.