mobbster Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 ik vind dat nikko's gsm wat lijkt op een oversize nokia maar ik weet het model niet direct 3310 Reageren
Preddy Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 wat is dit lins van de foto :s Een afbakening van een terein ofzo... Basketball of zoiets Lijkt mij de kabelbaan die ook in de eerste trailer te zien was. Overigens vind ik het bij de scène waaruit deze shot komt wel opvallend dat de achtergrond zeer weinig meebeweegt in vergelijking met hoe snel Nico loopt. Iemand anders ook opgevallen of ligt het aan mij? Reageren
007 RoadRunner Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 (bewerkt) Ik denk dat die gsm van Niko een iPhone is. Je ziet het zwart in het midden en het zilver aan de buitenkant net asl die van Niko. Ik wist alleen niet dat die iPhone zo groot was. EDIT: denk toch niet dat het een iPhone is, of ze hebben hem wel erg verandert, de iPhone is lang niet zo groot. Bewerkt: 28 juni 2007 door 007 RoadRunner Reageren
mobbster Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 wat is dit lins van de foto :s Een afbakening van een terein ofzo... Basketball of zoiets Lijkt mij de kabelbaan die ook in de eerste trailer te zien was. Overigens vind ik het bij de scène waaruit deze shot komt wel opvallend dat de achtergrond zeer weinig meebeweegt in vergelijking met hoe snel Nico loopt. Iemand anders ook opgevallen of ligt het aan mij? Ja idd. Als je door die "kabels" heen zou kunnen kijken, beweegt het bar weinig... Mischien een plaatje gebruikt voor de trailer?? lijkt me stug maar toch. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 (bewerkt) Deze wagen lijkt wel op Mercedes Cabriolet, vind je niet? Bewerkt: 28 juni 2007 door GTA_XP Reageren
mad_ce Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Ik denk dat die gsm van Niko een iPhone is. Je ziet het zwart in het midden en het zilver aan de buitenkant net asl die van Niko. Ik wist alleen niet dat die iPhone zo groot was. Denk het niet, je ziet duidelijk dat het mobiel voor de helft zwart is... Het kan mischien wel een iPhone zijn, dit gaan we alleen maar kunnen zien als we het menu van de gsm gaan zien... Indien het een iPhone is, SUPER!!!!!!!! Reageren
.Antonio Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Op de trijn zie je staan: 187th, Wash HTS. Is dit Wash met Washington bedoeld? Want dan zou je dus misschien naar washington kunnen? Screen: Reageren
~Victorious~ Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Op de trijn zie je staan: 187th, Wash HTS. Is dit Wash met Washington bedoeld? Want dan zou je dus misschien naar washington kunnen?Screen: of het is een adres Reageren
-IV- Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Weet zo goed als zeker dat het niet de IPHONE is Bij de afmetingen staat 115mm, dus 11.5cm lang Een volwassen had is veel breder dan 11.5cm hoor. Reageren
dreamchaser Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Op de trijn zie je staan: 187th, Wash HTS. Is dit Wash met Washington bedoeld? Want dan zou je dus misschien naar washington kunnen?Screen: of het is een adres Zou het niet gewoon gaan om een wijk genaamd Washington Heights? Reageren
mobbster Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Ben het er mee eens dat het vet zou zijn als het een iPhone is, maar denk het toch niet design komt volgens mij niet overeen. iPhone is aleen onder anders van kleur, deze is grijs met een zwarte streep door het midden.. Reageren
IV trailer Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 wat is dit lins van de foto :s Een afbakening van een terein ofzo... Basketball of zoiets Lijkt mij de kabelbaan die ook in de eerste trailer te zien was. Overigens vind ik het bij de scène waaruit deze shot komt wel opvallend dat de achtergrond zeer weinig meebeweegt in vergelijking met hoe snel Nico loopt. Iemand anders ook opgevallen of ligt het aan mij? Ja idd. Als je door die "kabels" heen zou kunnen kijken, beweegt het bar weinig... Mischien een plaatje gebruikt voor de trailer?? lijkt me stug maar toch. nee ik heb effe goed in slomotion gekeken met media player. en je ziet de voorste voorgrond beweegt heel snel met de achtergrond. en dat hek-achtigge ding beweegt gewoon langzaam en als je bedenkt dat het verderweg staat hoort het ook langzamer te bewegen ten opzichte van de achtergrond. anders zal het perspectief niet kloppen. dus het is geen plaatje, indiergeval geld dat wel voor het hek-achtige ding. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Geen rook uit de uitlaatpijp!!! Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Op een muurtje staat El Buro: Cluckin bell hun slogan zal zijn: Cock a doodle do!, net zoals in San Andreas: Sprunk zal maar $5 per fles zijn: http://img232.imageshack.us/img232/3369/sprunkrs1.png Alle auto’s krijgen waarschijnlijk een eigen merk: , http://img234.imageshack.us/img234/7200/stallionwg7.png Er zal een straatnaam 69th street zijn, de grappige humor van R* is dus terug: Een kraampje die ‘Frankfurter’ heet: Er zal een mogelijkheid zijn om achter een vrachtwagen te hangen of onder een helikopter: , Er zullen gevechten van peds aanwezig zijn: Als er op een voorruit van een wagen of op de wagen zelf geschoten zal worden zal dit per kogel een barst krijgen : , Er zal een (zwarte) helm aanwezig zijn: Een reuzenrad zal aanwezig zijn, en een vrouw ook : Er zal een stukje strand zijn wat ‘Hove Beach’ zal noemen: Een nieuw soort legerhelikopter?: Een drugstore zal ook aanwezig zijn er zal ook een winkel zijn met ‘Johnson’s’: http://img519.imageshack.us/my.php?image=drugfz6.png Koffers zullen open en dicht kunnen gaan : http://img519.imageshack.us/img519/2939/kofferep7.png Binco zal aanwezig zijn: http://img161.imageshack.us/img161/6593/bincoki3.png Reageren
kiefer Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 CHECK!!!! bij 40 sec. BIJ 40 sec als die vanuit de auto word beschoten zie je achter de politie wagen een auto bewegen.. 2 sec later staat die er niet meer !! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.