Joriz Geplaatst: 28 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 HD Screencaps staan online. Zo is nu duidelijk te zien dat El Burro op de muur niet de enige easteregg is maar dat de muur vol is met afbeeldingen van vorige GTA. Zoals links een motor van GTA Vice City. Rechts van El Burro aardig vies (alleen te zien op HD versie) nog meer artwork van GTA3. Reageren
Shorty_D Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben van het filmpje. Die glimmende rode wagen waar de kogels in geboord worden. Verder viel het me wel op dat je wellicht weer kan gaan basketballen (dit misschien wat beter uitgewerkt) Njah veel nieuwe dingen zijn al genoemt. Maar indruk heeft het zeker gemaakt bij mij. Kijk trouwens naar de Binco store.Dan zie je hoe leip het eruit ziet om zo een winkel in te kijken. Heer-lijk. Reageren
Merticus XVII Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 HD Screencaps staan online.Zo is nu duidelijk te zien dat El Burro op de muur niet de enige easteregg is maar dat de muur vol is met afbeeldingen van vorige GTA. Zoals links een motor van GTA Vice City. Rechts van El Burro aardig vies (alleen te zien op HD versie) nog meer artwork van GTA3. En hierin word ook duidelijk gemaakt dat er veel onstnappingsmogelijkheden zijn. Niko zou beide brandtrappen kunnen gebruiken om van de politie weg te komen Reageren
David22 Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Op deze 2 plaatjes van Joriz kan je duidelijk zien wat ik bedoel met die ruitewisser: Reageren
GTA_XP Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Waarschijnlijk zijn er weer drugsdealers uit SA Reageren
overv161 Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 (bewerkt) Om de discussie te sluiten, hier een bevestiging dat het bij het tolhuisje toch echt $05.00 is Bewerkt: 28 juni 2007 door overv161 Reageren
Wazuup Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Verbetering op posts hiervoor: Op 14 seconden zegt Nico ''I need to know what happend, give me that!'' Reageren
-IV- Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Ik weet niet of het waar is, maar Bij het tolhuisje; Het lijkt wel of hij zijn geld heeft gegeven aan de tolhuis-owner, en daarna zet Nico de handrem of de auto in versnelling! Wat denken jullie? Reageren
On Tour Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 bij 13 seconden zie je een prostituee staan in een steegje (bij een chinees restaurant) dus dat zit er ook in Reageren
mobbster Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 bij 13 seconden zie je een prostituee staan in een steegje (bij een chinees restaurant) dus dat zit er ook in Is dat niet gewoon een vrouw die rookt?? Reageren
-IV- Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Mensen, ik vond het een geslaagde trailer! Ik zou zeggen: - Rockstar: Keep up te good work!! - Aan het forum: Blijf de feiten en geruchten zoeken uit de trailer, dat we een mooi feiten-topic creëren. Reageren
Mike5501 Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 (bewerkt) Mischien ook 2 verschillende politieauto's? Kijk naar de zwaailichten Deze lijkt weer andere zwaailichten te hebben: Bewerkt: 28 juni 2007 door GAngst Reageren
-IV- Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Er zitten ook dikke politie agenten in! Reageren
RobbertR Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Die explosie aan het eind, dat komt van tegen een benzinepomp aanrijden. Ben ik nou gek of is dat ook voor het eerst?Edit: En er staat een rating voor het gedownloade filmpje (18+) maar niet voor de website-trailer. Hoe kan dat nou dan weer? Dat zou betekenen dat er brandstof is. Toch maar tanken? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.