FireFighter Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Bedankt dat je het erop zet NU kan ik helemaal niet meer wachten!!!! Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Bedankt dat je het erop zet NU kan ik helemaal niet meer wachten!!!! Asjebliefd. Reageren
FireFighter Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Zien er echt vet uit. Zeker Reageren
Adren4Line Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 K vind het wel meevallen dat het er strak uit ziet Kijk hoe blokkig Reageren
FireFighter Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 K vind het wel meevallen dat het er strak uit ziet Kijk hoe blokkig Blokkig?? waar zie je dat? Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Vet Niko heeft een pak met stropdas dat is gangster Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Vet Niko heeft een pak met stropdas dat is gangster Heerlijke woordeschat heb je Lance. Gangster kan ik niet vinden in de van dale. Screens zien er trouwens weer prachtig uit, maar er zijn dr nu zo veel, ik vind dat het spel nou eigenlijk wel eens mag verschijnen. Reageren
Jozz Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 das een mooie 1 april grap XD alleen dan is het geen grap maargoed Reageren
Adren4Line Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 K vind het wel meevallen dat het er strak uit ziet Kijk hoe blokkig Blokkig?? waar zie je dat? Kijk de tweede screen en dan die achtergrond, motor, politiewagen enz. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Vet Niko heeft een pak met stropdas dat is gangster Heerlijke woordeschat heb je Lance. Gangster kan ik niet vinden in de van dale. Screens zien er trouwens weer prachtig uit, maar er zijn dr nu zo veel, ik vind dat het spel nou eigenlijk wel eens mag verschijnen. Miisschien de engelse versie eens proberen Reageren
profile Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Mooie screens man. Vooral die waarop niko over een hek springt vind ik cool. Special.Nu kan ik zeker niet meer wachten. Reageren
L-Yah Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 K vind het wel meevallen dat het er strak uit ziet Kijk hoe blokkig Blokkig?? waar zie je dat? Kijk de tweede screen en dan die achtergrond, motor, politiewagen enz. Komt door speciale texture en belichting overlay die rockstar gebruikt. Ziet er heel mooi uit wanneer het beeld beweegt en op plaatjes iets minder Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.