Jump to content

GTA IV Screenshots


RobbertR

Recommended Posts

  • Reacties 362
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • studio dewolf

    28

  • Kai-ShockWave

    22

  • steintje

    19

  • Biocount

    17

laatste 1 april screens:

01_04_08.jpg

screen195.jpg

Op de eerste screen staat er op de "BRUTE"(staat op de grill) vrachtwagen: PUTTING U IN SECURE. En op de 2e screen staat er op het gebouw: "..... Holland Kiss" kan iemand zien wat voor er nog voor staat, het is echt heel onduidelijk

Bewerkt: door L-Yah
Link to comment
Delen op andere websites

laatste 1 april screens:

*plaatjes*

Op de eerste screen staat er op de "BRUTE"(staat op de grill) vrachtwagen: PUTTING U IN SECURE. En op de 2e screen staat er op het gebouw: "..... Holland Kiss" kan iemand zien wat voor er nog voor staat, het is echt heel onduidelijk

Ik kan helaas niet zien wat er staat maar dat bloed rond dat kogelgat is zeker gedetailleerd en ongelooflijk mooi :tu: Erg vet om te zien hoeveel details er wel niet in zitten.

Ow btw nog een screen van GTA4.net:

4283-gta-iv-gtanet-exclusive-screenshot.jpg

Bewerkt: door DonLeone
Link to comment
Delen op andere websites

laatste 1 april screens:

01_04_08.jpg

screen195.jpg

Op de eerste screen staat er op de "BRUTE"(staat op de grill) vrachtwagen: PUTTING U IN SECURE. En op de 2e screen staat er op het gebouw: "..... Holland Kiss" kan iemand zien wat voor er nog voor staat, het is echt heel onduidelijk

volgens mij staat er new holland kiss maar ik weet het niet helemaal zeker. je ziet ook op de 3e screen bovenaan dat de regen blijft liggen dus ik hoop dat er ook overstromingen plaatsvinden

Bewerkt: door steintje
Link to comment
Delen op andere websites

laatste 1 april screens:

01_04_08.jpg

screen195.jpg

Op de eerste screen staat er op de "BRUTE"(staat op de grill) vrachtwagen: PUTTING U IN SECURE. En op de 2e screen staat er op het gebouw: "..... Holland Kiss" kan iemand zien wat voor er nog voor staat, het is echt heel onduidelijk

volgens mij staat er new holland kiss maar ik weet het niet helemaal zeker. je ziet ook op de 2e screen dat de regen blijft liggen dus ik hoop dat er ook overstromingen plaatsvinden

Klopt, had hem ff vergoot op me pc :)

Link to comment
Delen op andere websites

die laatste foto bovenaan is echt donders vet je kan er echt heel veel op vinden. zullen die lichten op de straat auto,s zijn want dat ziet er echt heel tof uit. Vooral manhattan met die reclameborden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...