L-Yah Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Hier nog meer 1 april screens: Reageren
studio dewolf Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Bij tweede foto zie je bananenschil op de straat. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 dat is een dode duif volgens mij Reageren
studio dewolf Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 geel duif. Dat heb ik nooit gezien Reageren
studio dewolf Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 (bewerkt) Sorry van tweede post want ik heb per ongeluk dubbelklik. Bewerkt: 1 april 2008 door studio dewolf Reageren
L-Yah Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 (bewerkt) laatste 1 april screens: Op de eerste screen staat er op de "BRUTE"(staat op de grill) vrachtwagen: PUTTING U IN SECURE. En op de 2e screen staat er op het gebouw: "..... Holland Kiss" kan iemand zien wat voor er nog voor staat, het is echt heel onduidelijk Bewerkt: 1 april 2008 door L-Yah Reageren
DonLeone Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 (bewerkt) laatste 1 april screens:*plaatjes* Op de eerste screen staat er op de "BRUTE"(staat op de grill) vrachtwagen: PUTTING U IN SECURE. En op de 2e screen staat er op het gebouw: "..... Holland Kiss" kan iemand zien wat voor er nog voor staat, het is echt heel onduidelijk Ik kan helaas niet zien wat er staat maar dat bloed rond dat kogelgat is zeker gedetailleerd en ongelooflijk mooi Erg vet om te zien hoeveel details er wel niet in zitten. Ow btw nog een screen van GTA4.net: Bewerkt: 1 april 2008 door DonLeone Reageren
L-Yah Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Wel zuur dat GTAgames.nl geen exclusieve screenshot heeft ontvangen van Rockstar. Die andere sites posten wel gewoon magazinescans en een paar hebben ook de kaart gewoon nog op hun site staan. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Mooi screens! Wordt steeds beter! Reageren
gamemcgeek Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 echte dikke screens nog een kleine maand en het spel komt :) daarna moet ik weer leren voor me examen denk 5 uur spelen 2 uur leren:P Reageren
steintje Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 (bewerkt) laatste 1 april screens: Op de eerste screen staat er op de "BRUTE"(staat op de grill) vrachtwagen: PUTTING U IN SECURE. En op de 2e screen staat er op het gebouw: "..... Holland Kiss" kan iemand zien wat voor er nog voor staat, het is echt heel onduidelijk volgens mij staat er new holland kiss maar ik weet het niet helemaal zeker. je ziet ook op de 3e screen bovenaan dat de regen blijft liggen dus ik hoop dat er ook overstromingen plaatsvinden Bewerkt: 2 april 2008 door steintje Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 laatste 1 april screens: Op de eerste screen staat er op de "BRUTE"(staat op de grill) vrachtwagen: PUTTING U IN SECURE. En op de 2e screen staat er op het gebouw: "..... Holland Kiss" kan iemand zien wat voor er nog voor staat, het is echt heel onduidelijk volgens mij staat er new holland kiss maar ik weet het niet helemaal zeker. je ziet ook op de 2e screen dat de regen blijft liggen dus ik hoop dat er ook overstromingen plaatsvinden Klopt, had hem ff vergoot op me pc Reageren
steintje Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 die laatste foto bovenaan is echt donders vet je kan er echt heel veel op vinden. zullen die lichten op de straat auto,s zijn want dat ziet er echt heel tof uit. Vooral manhattan met die reclameborden. Reageren
repsollenny Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 Hier nog meer 1 april screens: Check de 747! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.