Romal Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 Bedankt dat je ze hier neergezet heb. Had ik namelijk even geen tijd voor Reageren
L-Yah Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 Echt te bot kan niet meer wachten! Holland Northwood Reageren
gta-mike Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 zijn dat geen beelden van de multiplayer ??? Reageren
7nightwing7 Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 zijn dat geen beelden van de multiplayer ??? Reageren
Adren4Line Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 Mr Wongs is weer aanwezig te zien op deze screen Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 (bewerkt) Er zijn nieuwe screens van Gamekult.com over de MULTIPLAYER: (klik erop om te vergroten) Bewerkt: 8 april 2008 door Kai-ShockWave Reageren
L-Yah Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 Er zijn nieuwe screens van Gamekult.com over de MULTIPLAYER: (klik erop om te vergroten)-plaatjes- Scroll eens even naar boven, ijscoman was je al voor. Reageren
Romal Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 Er zijn nieuwe screens van Gamekult.com over de MULTIPLAYER: (klik erop om te vergroten)-plaatjes- Scroll eens even naar boven, ijscoman was je al voor. Ik was ijscoman voor Maar het ziet er wel goed uit nu nog hopen dat je geen lag heb. En gewoon snel een game vind. Reageren
Racingfreak Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 Ik heb hier een auto gevonden die sprekend op een Corvette lijkt! Reageren
studio dewolf Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 Wow vooral die eerste foto. Ik moet denk aan oude film van die flatgebouw die bezig met bouwen en met diestaal enzo. Reageren
oostzaan Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 Ik vind die namen boven de players niet echt mooi gemaakt. Reageren
Biocount Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 Ik vind die namen boven de players niet echt mooi gemaakt. Weet iemand trouwens of je wel gewoon je eigen online naam krijgt? Of krijg je elke keer random een naam toegewezen zoals wat je nu ziet boven die screens? Reageren
oostzaan Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 Ik vind die namen boven de players niet echt mooi gemaakt. Weet iemand trouwens of je wel gewoon je eigen online naam krijgt? Of krijg je elke keer random een naam toegewezen zoals wat je nu ziet boven die screens? Op die screens zie je wel allemaal rare namen. Maar ik hoop toch wel dat je zelf een naam kan kiezen. Of dat je psn online naam(voor ps3 bezitters) gebruikt word. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.