oostzaan Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Die is kij nep !!! Nee echt? Zou wat zijn als het beeld er zo echt uit zag:P Reageren
steintje Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 wie kan nou geloven dat dit echt is. haha Reageren
pilot Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 (bewerkt) Er zijn weer een heleboel screenshots bij gekomen: Bron: Gamesradar . En hier nog eentje: EDIT: Blijkbaar was ik nog niet klaar : Bron: Gta4.net . Bewerkt: 19 april 2008 door pilot Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 (bewerkt) @ hierboven: Ziet er mooi uit Die ene screenshot met de tekst "Hove Beach" zal wel een metrostation zijn Valt me wel op bij de onderstaande screen dat het dicht bij de camera best druk is maar als je verder die straat (rechts) inkijkt, zie je helemaal niemand... EDIT: Links trouwens ook Bewerkt: 19 april 2008 door Kai-ShockWave Reageren
pilot Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 @ hierboven: Ziet er mooi uit Die ene screenshot met de tekst "Hove Beach" zal wel een metrostation zijn Valt me wel op bij de onderstaande screen dat het dicht bij de camera best druk is maar als je verder die straat (rechts) inkijkt, zie je helemaal niemand... Ja, je hebt gelijk, dat viel me ook al op. Reageren
strandpop Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 @ hierboven: Ziet er mooi uit Die ene screenshot met de tekst "Hove Beach" zal wel een metrostation zijn Valt me wel op bij de onderstaande screen dat het dicht bij de camera best druk is maar als je verder die straat (rechts) inkijkt, zie je helemaal niemand... Ja, je hebt gelijk, dat viel me ook al op. ik ga me daar echt geen druk over maken, want als je bij dat stukje rijd waar geen mensen zijn dan komen daar ook wel mensen. Reageren
jeffreyaerox Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Ik ben het wel met je eens dat je verderop in de straat geen mensen ziet. Dit is opzich wel jammer, maar het zal ook niet realistisch zijn als het overal gigantisch druk was ofzo omdat dat in het echte leven ook niet is dat overal maar mensen lopen ofzo. *Offtopic Ik vind dat we hier in verschillende topics veel te veel zeuren over 'Framerate drops, Pop-ups (screens)' Ga het goede inzien van GTA IV en kijk is naar wat het allemaal wel verbeterd ten opzichte van GTA SA,VC enz.. Grand Theft Auto IV gaat gewoon top worden, en ook al heeft het een paar popups ofzo tjah daar kan je ook wel mee leven. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 (bewerkt) Je bent er een vergeten : Check deze, alleen hij heeft niet echt werkkleding aan Bewerkt: 19 april 2008 door Kai-ShockWave Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Ik zie niks hoor Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Ik zie niks hoor Nu hopelijk wel anders hier de link: http://www.gtagaming.com/images/gtaiv/screenshots/311.jpg Reageren
AOSY86 Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 (bewerkt) ander : http://www.gtagaming.com/ Bewerkt: 19 april 2008 door AliOsi Reageren
steintje Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 dit kun je toch niet menen op een van die screenshots dit een donderstoffe attractie die heel hoog is zo,n enterprise ofzo. Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 ander : http://www.gtagaming.com/ Maak je een spel met zoveel details en dan nog van die fucking lelijke hoekige bochten. Reageren
bobsie132 Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 ander : http://www.gtagaming.com/ Maak je een spel met zoveel details en dan nog van die fucking lelijke hoekige bochten. slimpie, zo zijn zo ook echt in NY de bochten gaan daar niet precies rond maar hebben steeds hoekjes ^_^ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.