Jump to content

GTA IV Screenshots

Recommended Posts

• Reacties 362
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• studio dewolf

28

• Kai-ShockWave

22

• steintje

19

• Biocount

17

Geplaatst:

Graag gedaan..

Heb ook vernomen dat er nu meer screens gaan komen deze week.

Dus hoop dat het waar is en dat we van nog meer screens mogen genieten. :D

Geplaatst:

idd mooie screens man, maar ik heb ff een vraagje. Ik hoor wel eens dat als je je game ge-preordered heb dat je hem dan wellicht eerder dan de release date kan krijgen? is dit zo?

Geplaatst:
idd mooie screens man, maar ik heb ff een vraagje. Ik hoor wel eens dat als je je game ge-preordered heb dat je hem dan wellicht eerder dan de release date kan krijgen? is dit zo?

Ga er maar vanuit dat het niet zo is en dat ook jij net als de rest moet wachten tot de 29ste....

Sterkte :schater:

Geplaatst:
Mooie screens inderdaad, ziet er erg goed uit vooral op originele grote, ipv deze kleinere versies

Mischien begrijp ik je verkeerd.. maar als je boven op die zwarte balk drukt boven een screen dan worden ze groter :tu:

Geplaatst:

De buccaneer zal er ook wel weer inzitten, en rechts op het kruispunt zie je ook 2 pick-ups (allemaal van de 6e screen). Toch zie ik nog veel dezelfde auto`s in alle screens.

Geplaatst:
Nadat ik eerder in een GTA San Andreas screenshot de HUD had gevonden omdat Rockstar Games de HUD toen niet goed had weggewerkt heb ik nu de eer om in een exclusief screenshot de HUD van GTA4 te onthullen :dans:

post-1-1208284428.jpg

Zoals jullie kunnen zien is de HUD interface en map iets veranderd. In de map is de cirkel er om heen tevens je health indicator. Wat de getallen weergeven is nog niet helemaal duidelijk. Dit zijn waarschijnlijk het aantal kogels en magazijnen.

Dit exclusieve screenshot is tevens op HD kwaliteit, voor leden van GTAGames.nl, in de galerij te bekijken.

Sorry hoor, maar echt een eer zal ik het niet noemen, want ik zocht even via Google en kwam meer tegen, en zonder het gtagames copyright plaatje en een totaal andere foto..

Tadaaaa!!

Op die screenshot, helemaal linksonderaan, zie je een envelop, zou betekenen dat je een bericht kreeg, en kunnen ze eens een keer uit gewone standpunt trekken, just achter de man ofzo, lijkt mij meer realistischer in ieder geval :puh:

Voor de rest, fucking graaaaaf, nog 10 daagjes!!

EDIT: Srr, Shokwave was mij voor :puh:

Maar de HUD is prachtig, het spel zal er niet onder lijden :D

Ik hoop dat er voor de release nog wat meer ingame beelden komen.

Geplaatst: (bewerkt)
Geplaatst: (bewerkt)

Wat me wel steeds opvalt dat er dichtbij veel gebeurd maar verweg helemaal niks. en dat was ook een van e minpunten bij de reviews.

3646_gta_iv.jpg

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...