uniQueGTA Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 ik vindt die 3de egt lelijk want die hoofd verdwijnt in de truck Jouw hoofd zou er ook doorheen gaan bij zo'n klap .. Ofcourse elke keer als ik tege een vrachtwagen rij blijft me kop steken.. moet ik weer uren wachten tot er brandweer komt.. echt irritant kon GTA4 wel zijn Reageren
wtc Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 ik vindt die 3de egt lelijk want die hoofd verdwijnt in de truck Jouw hoofd zou er ook doorheen gaan bij zo'n klap .. Ofcourse elke keer als ik tege een vrachtwagen rij blijft me kop steken.. moet ik weer uren wachten tot er brandweer komt.. echt irritant kon GTA4 wel zijn Reageren
Hayte Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 maar het is ook best moeilijk om te programmeren zodat hij niet door de truck gaat... want nu reageert hij op de motorkap van de taxi, die vervormt, maar niet op het oppervlak van de truck, omdat hij op dat moment niks met die truck te maken heeft, alleen dat hij er door wordt aangereden.. maar misschien dat ze het veranderen... of wacht kan niet.... dan maar hopen dat dat screenshot al tijden geleden is gemaakt, en nu pas gepubliceerd Reageren
LangeDraak Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 KWIJL!!!! Wederom veel dank Reageren
PowerPats Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 sorry hoor maar op sommige scenes lijkt nico op een aap Reageren
gta-mike Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 kan screens hier niet zien. Reageren
Legenderion Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 (bewerkt) sorry hoor maar op sommige scenes lijkt nico op een aap haha, z'n neus is ook eentje die volgens mij veel klappen gehad heeft. maarja wel grappig zo'n oostblokker voor een keer. Ik vond de persoon bij LC niet zo heel vet, maar hij paste wel goed in het thema toen natuurlijk. Ik wil Tommy Vercetti terug!! *snik* Bewerkt: 23 april 2008 door Legenderion Reageren
studio dewolf Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Het lijkt dat hij gaat naar de kapper want sommige zijn haar is te kort en te lang. Reageren
steintje Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 die twee na laatste daar ziet hij er heel sip uit. Reageren
Von-Helsing Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Niko is ook net een aap xD Ciao Reageren
Hextrasher Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 We stammen allemaal van de aap af, dus dat zou best eens kunnen Reageren
naokske Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Amaih da hout ziet der mooi uit :eten: :Y :Y :tu: :tu: Reageren
Biocount Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 (bewerkt) Here we go again .. (24 nieuwe screens) Bewerkt: 24 april 2008 door Biocount Reageren
Alchemy Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 f*cking hell. wat weer een mooie screens. nog een paar daagjes!!! :D heb nu nog meer zin in om de game te spelen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.