Jump to content

GTA IV Screenshots

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik had er 1 onderwerp over gemaakt maar die is gesloten maar het ging over die rook bij die uitlaat ik vindt het best wel der vet uit zien maar hoe realisticher hoe beter hier heb ik screen &

Het lijkt er nu ook op dat er warmte bij komt als je goed kijk zie je het nummerbord van die auto die de achter rijd die is wazig .. Dus miss warmte erbij gemaakt :roll:

(Bijlage)

:cya:

ik weet niet hoor, maar volgens mij kwam er in gta 3, vc en sa al rook uit de uitlaten. dus waarom dat nu opeens zo bijzonder is :?

Ik denk dat hij bedoelt dat het kenteken bord vervaagd door de warmte van de uitlaat van de auto daarvoor. Ik denk dat het wel zal meevallen :puh:

• Reacties 362
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• studio dewolf

28

• Kai-ShockWave

22

• steintje

19

• Biocount

17

Geplaatst: (bewerkt)
Ik had er 1 onderwerp over gemaakt maar die is gesloten maar het ging over die rook bij die uitlaat ik vindt het best wel der vet uit zien maar hoe realisticher hoe beter hier heb ik screen &

Het lijkt er nu ook op dat er warmte bij komt als je goed kijk zie je het nummerbord van die auto die de achter rijd die is wazig .. Dus miss warmte erbij gemaakt :roll:

(Bijlage)

ik weet niet hoor, maar volgens mij kwam er in gta 3, vc en sa al rook uit de uitlaten. dus waarom dat nu opeens zo bijzonder is :?

Ik denk dat hij bedoelt dat het kenteken bord vervaagd door de warmte van de uitlaat van de auto daarvoor. Ik denk dat het wel zal meevallen :puh:

Dat bedoelde ik Ja xD :tu:

Want met andere plaatjes zie je amper rook achter die uitlaat dus ik dach ik post een plaatje van een auto met rook en warmte dus misschien snap je het nu :Y

Greetsz! Gtakiller94 :cya:

Bewerkt: door Gtakiller94
Geplaatst:

(Bijlage)

ik vind het op deze screen net lijken alsof die auto die je het best ziet op boven de weg vliegt

Geplaatst:

(Bijlage)

ik vind het op deze screen net lijken alsof die auto die je het best ziet op boven de weg vliegt

Volgens mij staat die auto gewoon op de weg. Misschien is de achterkant wat hoger als de voorkant maar boven de weg vliegen denk ik niet.

Geplaatst:

(Bijlage)

Volgens mij staat die auto gewoon op de weg. Misschien is de achterkant wat hoger als de voorkant maar boven de weg vliegen denk ik niet.

nee tuurijk niet dat snap ik ook

alleen het schduw gebruik is niet zo goed te zien daar

daarom LIJKT het zo

• 3 weken later...
Geplaatst:

Deze screenshots zijn niet nieuw en stonden al in tijdschriften en zijn screencaps uit de trailer.

De afbeeldingen uit de tijdschriften zijn nog niet vrijgegeven door R* dus het is niet toegestaan deze zomaar ergens te publiceren zonder hun toestemming (play had namelijk toestemming.)

Voor de rest zijn de meeste afbeeldingen ook al te vinden bij:

Officiële Screenshots

Screencaps GTAIV Trailer 2

Geplaatst:

screens zijn niet echt nieuw hebben al lang in bladen gestaan. deze zijn afkomstig van de bijgeleverde dvd bij Play magazine, je ziet het logo ervan zelfs dat het een screenshot van de dvd is. Zit dus copyright op van Play en de screens zijn nog niet vrij uitgegeven door rockstar en zouden hier dus eigenlijk ook niet mogen worden geplaatst.

Geplaatst:

waauw...mooie screens.

vooral die dat die man zo naar achter vliegt.

en dat je dat bloed eruit ziet komen.

die dat niko denkking zoekt agter een auto met een AK in zijn hand is ook wreed mooi ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...