Kai-ShockWave Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Geplaatst: 12 maart 2008 (bewerkt) Mooie screens! EDIT: het hoort bij Hidden Package 4. dus GTAGames.nl zal hem binnenkort ook wel ontvangen. Zat ook nog een t-shirt bij Chihuahua Hot Dogs Bewerkt: 12 maart 2008 door Kai-ShockWave Reageren
gamemcgeek Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 Er zijn vandaag weer wat nieuwe screens deze zijn uit de mtv preview bron: http://www.gta4.net/news/index.php Reageren
Gta-killer Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 Die ontploffing op plaatje 1 ziet er goed uit Reageren
gamemcgeek Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 Die ontploffing op plaatje 1 ziet er goed uit vond ik ook, ben echt heel erg benieuwd naar het spel Reageren
studio dewolf Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 Wow die ontploffing is extremer dan San Andreas. Reageren
IV trailer Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 Wow die ontploffing is extremer dan San Andreas. in gta san andreas en voorgaande had je geen ontploffingen. Hooguit voorgeprogrameerde rood met gele bolletjes. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 (bewerkt) In San Andreas heeft toch wel ontploffing vb bom,... Bewerkt: 13 maart 2008 door studio dewolf Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 Die ziet er Idd Goed uit. In San Andreas Was Zo'n Ontploffing Zo droog als ik weet niet wat Maar deze ziet er Zeker Beter Uit! Reageren
Biocount Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 Zag ze net staan daar ja.. errig cool Voor de mensen die het nog niet wisten er zit ook een preview aan gekoppelt die je via die bron pagina kan lezen.. zal ik vanavond ook is ff rustig op het gemakje gaan lezen Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 Ziet er fantastisch uit, vooral die ontploffing Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 Die ontploffing is echt geweldig Reageren
oostzaan Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 Die bivakmutsen zien er vet uit maar die waren ookal in de lcpd trailer te zien...Die ontploffingen zien er echt mooi uit. Reageren
pilot Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 De ontploffingen zien er wel realistischer en mooier uit maar waar is de metrobestuurder? Reageren
JasonStatham Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 De ontploffingen zien er wel realistischer en mooier uit maar waar is de metrobestuurder? Dit is ook de achterkant van de metrotram. Lijkt me raar als er een deur recht voor de bestuurder zit. Reageren
Black Force Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 (bewerkt) Dit ziet er inderdaad goed uit. Maar toch viel het me vandaag op dat GTA IV grafisch niet zo goed is, maarja, dat maakt natuurlijk ook niet zo uit. Als je bijvoorbeeld op sommige screens kijkt naar bomen in de verte, zijn het net papieren boompjes. Dit van de bomen is ook het enige grafische mankement dat ik heb kunnen vinden, naast dat models in de verte echt te vaag zijn, maarja, dit soort kleinen dingen... Dit mag dan wel minder zijn, de grafics van de effecten, zoals vuur/regen/explosies/rook enzo zijn echt helemaal geweldig. Greetz, Black Force Bewerkt: 13 maart 2008 door Black Force Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.