:-Bloodstorm-: Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 waneer is didier sachs(peperdure kledingzaak) open??? EN waar Beach gym?(graag een map alsjeblief) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-SA Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 DS gaat open als je terug bent in LS , en beach gym ? wat bedoel je met beach gym ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 waneer is didier sachs(peperdure kledingzaak) open???EN waar Beach gym?(graag een map alsjeblief) graag zoeken alsjeblief! Didier gaat open na het uitspelen van de verhaallijn. Beach gym is op Santa Maria Beach (ZW Los Santos) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Aegis Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 Overigens is die Beach Gym niet echt bijz hoor maar Dider Sachs is wel moeite waard om heen te gaan damn wat hebbe ze daar mooie kleertjes zal wel ff dit weekend foto's probere te maken met klere van Dider Sachs aan kan je zien wat voor soort spul ze erhebben (je moet wel veel geld meenemen als je daar gaat winkelen... :lol: ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arr Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 Didier gaat open na het uitspelen van de verhaallijn. Moet je Zero's ook af hebben voor de didier? voor de rest heb ik ze allemaal gedaan, maar hij is nog niet open. Dan kan ik eigenlijk het antwoord zelf ook wel verzinnen :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mango Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 (bewerkt) nee alleen de storyline missies B) zero`s missies heb ik zelf ook nog niet gedaaan maaar bij mij is tie wel open Bewerkt: 15 december 2004 door mango Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Aegis Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 Over Didier Sachs dit soort klere kan je dus kopen :lol: , en je hebt het natuurlijk ook nog in andere kleuren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 (bewerkt) Mooi het is nu wel bekent he waar de beach gym is en waarneer Didier Sachs opengaat topic gesloten? Edit: Aegis wil je een pm naar me sturen met de namen van de kleren op de screen. Bewerkt: 15 december 2004 door petersmurfje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.