Kinzorro Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Hey, Ik heb de 100% uiteindelijk gehaald maar dacht erover na om alle gebieden in Los Santos over te nemen, wat mij de twijfel geeft is dat ik dan geen Ballas of Vagos gang-members meer zie en dat is echt niet wat ik wil. Aan de andere kant wil ik niet meer dat Ballas of Vagos mn gebieden aanvallen want dat is nogal lastig om heen en weer te rijden. Is er een mogelijkheid om Ballas en Vagos in het spel te houden maar dan dat ze niej meer aanvallen? Kunne jullie me wat tips geven of ik Wel of Niet alle gebieden moet overnemen? THNX ! Reageren
metal_wario Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Ik heb alle gebieden maar soms zie ik nog Ballas en andere gangmembers lopen dus het maak niet uit als je ze allemaal hebt. Reageren
K.O. Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Ik heb alle gebieden maar soms zie ik nog Ballas en andere gangmembers lopen dus het maak niet uit als je ze allemaal hebt. Wat jij zegt is totaal onmogelijk. Als je alle gebieden hebt, dus 100% gang territory, is er geen enkele (normale) mogelijkheid meer dat je nog Vagos of Ballas tegen kan komen. Misschien dat je ergens in de main.scm rond kan kijken of er ergens code staat voor gang wars? Misschien dat je een stuk kunt verwijderen zodat je geen gangwars meer tegen kunt komen in het spel? Lijkt me nogal een moeilijke taak overigens. Verder is de keuze helemaal aan jezelf... Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Ik heb alle gebieden maar soms zie ik nog Ballas en andere gangmembers lopen dus het maak niet uit als je ze allemaal hebt. Wel waar. Als je alle gebieden over hebt genomen, worden jouw gebieden niet meer overgenomen. En dat is dus een stuk rustiger, als wanneer je om de zoveel tijd naar zo'n gebied moet racen. Het maakt dus wel degelijk uit of je ze allemaal overgenomen hebt of niet. Edit: @ K.O.: dat is niet helemaal waar. Er zijn bugs bekend dat er nog wel ballas/vagos rondlopen en dat er nog wel gebieden overgenomen worden. Reageren
Kinzorro Geplaatst: 28 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Goed, dan vertrouw ik maar op Dutchy3010 Ik denk dat k ze allemaal ga overnemen, in de hoop dat ik ten minste nog paar members tegenkom. Geen idee waarom R* dit eigenlijk heeft gedaan SA drááit toch voor het meeste gedeelte om gangs... Jullie ook bedankt, K.O en Metal Mario ! Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Het kan inderdaad voorkomen dat er bij je stats staat dat je 100% hebt overgenomen en dat er nog steeds Ballas of Vagos rondlopen. Volgens mij is dit geen bug maar een fout van de speler zelf. Zie ook >deze post< van mij in een ander topic. De fout is dus dat een gangwar niet volledig wordt voltooid omdat je tijdens de gangwar bent overleden (wasted), als je echter in een ver gevorderd stadium was in die gangwar dan rekent het spel dat gebied als dat van jou en komt dus bij je percentage. Als dat gebeurd in een gangwar met de Ballas heb je nog het geluk dat de kleur makkelijk te herkennen is (mix van paars en groen = bruin). Gebeurd dit echter in een gangwar met de Vagos dan heb je het probleem dat een gebied dat wordt gedeeld door Vagos en Grove Street een kleur op de kaart krijgt wat een mix is van geel en groen en deze kleur is lastig te onderscheiden van de rest van de groene gebieden. Het is dan een kwestie van geduld en heel goed in de gaten houden in welke gebieden een gangwar ontstaat door de Vagos. Een gangwar die wordt gestart door een rivaliserende gang (Vagos of Ballas) gebeurd altijd van een naastgelegen territorium. Dus dan moet je goed naar de kleuren kijken van de gebieden die ernaast liggen. succes Reageren
_niickk Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 Ik zou ze niet allemaal veroveren dat is nogal saai als je niet eens een keer een drive by kan makn met je matties dan is er geen spanning meer vind ik maar aan de andere kant zijn die gangwars behoorlijk irri als je in de desert bent en vooral omdat de gangwars nergens op slaan the choice is yours Reageren
Cabron Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 maak een nieuwe savegame waar je wel alle gebieden mee gaat veroveren. Als je daarna zin hebt om wat 'balla cats' of vagos neer te schieten load je je andere savegame even. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.