Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo allemaal!

Vor de nieuwe trailer, snel iets in elkar gefrats!

V1

ivsighi1.jpg

V2

ivsig2pl4.jpg

V3

ivsig3sp7.jpg

Erg simpel hoor.

BTW, mensen die ook graag zo'n sig. willen(met ander plaatje) gelieve mij te PB'en.

Bewerkt: door Rivel
Geplaatst:

Niet veel aan, gewoon een plaatje uit de nieuwe trailer..

En die op maat geknipt in , ik denk , Paint.

4/10 Voor de moeite.

Oeps srry :engel:. Fout gekeken :puh:

Ik vind het een mooie sig Rivel! Je heb een perfect stukje uitgekozen en het heeft een leuke sfeer :puh:. Omdat het een beetje wazig is vind ik het eignelij kbest mooi. Misschien had je nog een beetje Radial Blur erbij moeten doen, dan zou er nog iets meer snelheid in komen ;).

Bewerkt: door .Antonio

Nee, eereste de tweede heeft gepost op:19:18:20

En ik vroger! BTW, jouw rate slaat op niets. Er is niet veel aan gedaan! Dat maakt toch niet uit hoeveel effecten erin zitten. Weer zo'n typische basic rate!

Geplaatst:

Na-ah dacht het niet Antoniootje ^^

Jouw topic aanmaaktijd: 28 Jun 2007, 19:18:20

Rivels topic: Geplaatst 28 Jun 2007, 18:29:17

Tsja.. :D

Voor de rest, de sig.. Niet veel aan gedaan niet eens tekst 5/10 =/

Geplaatst:

En ik vroger! BTW, jouw rate slaat op niets. Er is niet veel aan gedaan! Dat maakt toch niet uit hoeveel effecten erin zitten. Weer zo'n typische basic rate!

Typisch een reactie van iemand die niet tegen slecht commentaar kan. Aan je signature is gewoon niets gedaan, een mooie signature is meer dan alleen een stukje van een afbeelding. Logisch dat je hier geen superpositief commentaar op gaat krijgen, je hebt er ook geen moeite voor gedaan. Het enigste wat ik kan zeggen is:

Leuk uitgeknipt :schater://> Edit@Hieronder: Boeie, leuk ingekopieerd dan...

Typisch een reactie van iemand die niet tegen slecht commentaar kan. Aan je signature is gewoon niets gedaan, een mooie signature is meer dan alleen een stukje van een afbeelding. Logisch dat je hier geen superpositief commentaar op gaat krijgen, je hebt er ook geen moeite voor gedaan. Het enigste wat ik kan zeggen is:

Leuk uitgeknipt :schater:

Ik kan hier wel goed tegen :dans: Heel goed zelfs. Maar na het lezen van het topic in het feedback forum. Begin ik toch te twijfelen over de reacties. Najah, ik vind het wel een leuke actiescreen. En daarbij dat dning is niet eens uitgeknipt het is er gewoon ingekopiërt!

@ Hierboven: Het is toch echt wel het resultaat dat telt hoor!

Geplaatst:
Wat een saaie sig zeg, niet eens een border,effect, of naam. 3.5/10 voor de moeite :N

het is de bedoeling om opbouwende kritiek te geven, geen stop met psp want je kan het niet kritiek :-\

mja.. rates worden toch steeds makkelijk :-\ kunnen het beter spam gaan noemen tegenwoordig -.-

rate: wat de meeste zeggen, makkelijk gedaan.. wss heb je toch tijdens het *filmpje wss?* een scrnshot moeten maken op het perfecten moment, geen overgang al naar de volgende scene of slecht beeld omdat het net snel bewoog.. zie dat iedereen maar even doen, zal hun tegenvallen dan.

misschien zou je er wel een paar effecten in kunnen stoppen, bijvoorbeeld een blur bij die politie auto zodat de aandacht meer op de auto met kogelschoten word gezet.

cijfer: Nog niet

Geplaatst:
Wat een saaie sig zeg, niet eens een border,effect, of naam. 3.5/10 voor de moeite :N

het is de bedoeling om opbouwende kritiek te geven, geen stop met psp want je kan het niet kritiek :-\

mja.. rates worden toch steeds makkelijk :-\ kunnen het beter spam gaan noemen tegenwoordig -.-

rate: wat de meeste zeggen, makkelijk gedaan.. wss heb je toch tijdens het *filmpje wss?* een scrnshot moeten maken op het perfecten moment, geen overgang al naar de volgende scene of slecht beeld omdat het net snel bewoog.. zie dat iedereen maar even doen, zal hun tegenvallen dan.

misschien zou je er wel een paar effecten in kunnen stoppen, bijvoorbeeld een blur bij die politie auto zodat de aandacht meer op de auto met kogelschoten word gezet.

cijfer: Nog niet

Tja, wij kunnen er niks aan doen dat die sig niet eens mooi is, eigenlijk mag je het niet eens een sig noemen....

Geplaatst:

Mensen, beoordeel een design gewoon op het resultaat, en niet op de moeite die erin gestoken is. Het is en blijft een signature waar aan gewerkt is, en dit is het eindresultaat. Beoordeel het dan ook op die manier.

Dat er weinig aan een design gedaan is, hoeft geen invloed te hebben voor de beoordeling.

Ik wil dus geen rates meer zoals: "Slecht, je krijgt een 3/10 omdat er niets aan gedaan is." Kijk naar het eindresultaat, en vertel wat je mooi vindt aan het design en wat niet, geef aan de hand van dat gegeven een cijfer toe. Dus als voorbeeld: "Ik vindt de signature niet zo mooi, omdat de kwaliteit van de signature niet zo goed is. Het contrast zou je misschien iets kunnen verscherpen, en wellicht nog een gradientmap er overheen, de kleuren van de gradientmap moet je gewoon zelf bepalen, beetje spelen met de kleuren totdat het resultaat je bevalt. Ook vindt ik het jammer dat er geen tekst instaat, hierdoor is het moeilijk om te achterhalen om welk spel het gaat in de signature. Dat de border ontbreekt is ook een minpuntje. Als cijfer krijg je een 4.5/10 voor deze signature, niet echt hoog, werk aan bovenstaande punten en probeer gewoon wat te experimenteren met verschillende filters, blijf gewoon oefenen. ;)

Vergeet niet dat de meeste mensen die iets laten beoordelen het op prijs stellen als je tips of verbeteringen geeft. Iedereen wil immers beter worden met Photoshop en dát is dus de manier op het te doen. Niemand heeft iets een slechte rate/beoordeling. Dus dat je een signature niet mooi vindt is prima, zolang je maar aangeeft waarom je het een slechte sig vindt, en verbeterpunten aangeeft.

Back ontopic graag...

Oke dan, ik heb me verbeterd op jullie rates!

Zeg maar welke jullie het mooiste vinden.

V2

ivsig2pl4.jpg

V3

ivsig3sp7.jpg

Geplaatst:

Leuke sig, border er om heen :) IV logo past goed bij je sig. Ik vindt die kogel effecten erg goed gedaan :)

Als zouden ze al gewoon bij de trailer horen. Wel jammer dat er bijna geen effecten inzitten :)

Ik vindt v2 de mooiste en daarvoor krijg jij een: 7 waarom? Omdat ik dit helemaal niet slecht vindt.

Er zijn bijna geen goede render van gta iv te vinden. En vooral geen dag na de trailer. Dus KUTGW :)

Geplaatst:

Commentaar:

Ik vind het geen goede resultaat .Wat ik wel goed vind is het logo en de stroke .

Tips:

-Gebruik combinaties van kleuren en brushes .

-Doe een witte brush op het wiel en doe dan linear dodge dat heeft een licht effect en maakt het wiel mooier .$

-Doe wat Gradients Map om het mooier te maken .

-Doe een sharpen om de kleine details duidelijker te maken .

Rate :

4/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...