S()nny Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 (bewerkt) hier zijn ze dan: Need for Speed Carbon: Brothers in Arms Hell highways: please rates & comments... (zou ik heel erg fijn vinden) gr S()nny Bewerkt: 28 juni 2007 door s()nny Reageren
S()nny Geplaatst: 29 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 niemand?? rates?? gr S()nny Reageren
Bigstijn Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 Nfs: Mooie sig! Nieuwe brushes zie ik Groen border past goed bij de effecten En die auto past weer goed bij de achtergrondt! Jij bent best goed bezig hoor! KUTGW Een 8.5/10! BIHHH: Opzicht mooie sig wel jammer dat de achtergrond niet echt bij de render past Verder is ie wel chill Leuk dat logo, en die gele border past er ook goed bij! een 7/10 Reageren
.Syfes Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 Commentaar Sig 1: Vind ik heel mooi gedaan maar de border (stroke) vindt ik te . Het is niet verplicht om een logo of een border in je sig toe te voegen . Alweer vind ik de font niet zo goed en wat ik merk is dat je altijd de zelfde vond gebruikt de meeste mensen vinden dat een minpunt en ikzelf vind dat ook een minpunt . Tips: Gebruik eens af en toe een andere font De render niet zo hard brushen Niet elke keer een stroke gebruiken en maak het ook niet zo dik . Verschil eens van brushes ,wissel eens af . Site voor render : Planetrenders Site voor fonts : Dafont Site voor brushes : Deviant Rate : 8/10 Commentaar sig 2: Vind ik al een beter sig maar wel dezelfde minpunten en tips als de vorige sig. Rate : 8.5/10 Reageren
S()nny Geplaatst: 30 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 Commentaar Sig 1:Vind ik heel mooi gedaan maar de border (stroke) vindt ik te . Het is niet verplicht om een logo of een border in je sig toe te voegen . Alweer vind ik de font niet zo goed en wat ik merk is dat je altijd de zelfde vond gebruikt de meeste mensen vinden dat een minpunt en ikzelf vind dat ook een minpunt . Tips: Gebruik eens af en toe een andere font De render niet zo hard brushen Niet elke keer een stroke gebruiken en maak het ook niet zo dik . Verschil eens van brushes ,wissel eens af . Site voor render : Planetrenders Site voor fonts : Dafont Site voor brushes : Deviant Rate : 8/10 Commentaar sig 2: Vind ik al een beter sig maar wel dezelfde minpunten en tips als de vorige sig. Rate : 8.5/10 nog maals ik ga over een poosje een x een ander stijl proberen (en je tips dat wist allang) gr S()nny Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.