RTS Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 De Amerikaanse zender Spike TV hield gisteren de tweede editie van de Video Game Awards 2004, een evenement wat men graag vergelijkt met de gameversie van de Oscar uitreiking. Enige verschil is dat bij Spike TV het publiek zelf mag stemmen op de genomineerde games, met vaak enigszins voorspelbare uitslagen tot gevolg. Grote winnaar was gisteren Rockstar's gangstergame Grand Theft Auto: San Andreas, dat er met vier awards, zijnde 'Game of the Year', 'Best Performance By A Human', 'Best Action Game' en 'Best Soundtrack', vandoor ging. Beste PC game was Half-Life 2, de titel beste First Person Shooter ging naar Halo 2, Fable was de beste RPG en Burnout 3 kwam als beste racegame uit de bus. Geen opvallende namen dus, de volledige lijst is hier te bezichtigen. Tijdens de Spike TV uitzending werden trouwens ook nog een aantal nieuwe games voor het eerst vertoond. Zo liet EA de eerste gerenderde footage uit The Godfather zien, waarin we een virtuele Don Corleone zagen met de stem van wijlen Marlon Brando, rechtstreeks uit de film. The Godfather verschijnt in de herfst van 2005, verder is het enkel gissen wat voor een spel het precies gaat worden. Verder werden ook de PSP titel Need for Speed Underground: Rivals en Midway's Grand Theft Auto-achtige game Fear & Respect, vertoond. Bron Gamer.nl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 (bewerkt) Ik had wel verwacht dat San Andreas heel veel Awards zou winnen. Er is gewoon geen beter spel en leuker spel dan GTA San Andreas Bewerkt: 15 december 2004 door mazzeltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 Yes!!! zie je wel R*'s Gta worrdt game of the year en dat was te verw8ten heerlijk en te verw8ten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 Jeuh! Fable staat er ook in :rolleyes: Maar erg goed hoor, had ik eerlijk gezegt niet verwacht toen ik het zelf speelde mischien komt het dat ik het dat ik het op de playstation speel maar goed erg knap Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-SA Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 Ik had toch halo 2 verwacht maar SA heeft het ook verdiend , Zeker netjes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Aegis Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 Hmm vind GTA SA beter dan Halo 2... :lol: Maar dat ligt ook gewoon aan dat beide een vervolg zijn op iets ouds maar dat GTA SA er meer voor heeft gedaan om iets totaals nieuws te maken wat ik bij Halo 2 nog wel vind meevalle Mjah dat is mijn mening B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joker Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 Niet echt verassend, maar wel terecht... Burnout 3 ook mooi, ben van plan die ook aan te schaffen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Aegis Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 ff over burnout 3 Single player is egt top Maar voor online hoef je um nie te kopen want daar is die egt zwaar kut... en ik spreek uit ervaring :lol: Maar omdat ze de awards hebben gewonnen krijgt Rock* dan nog een prijs?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 Bij TMF gameawards, had Activision ruim 7 awards gewonnen... En ik gun het SA van harte, prachtgame ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 Niet echt verassend, maar wel terecht...Burnout 3 ook mooi, ben van plan die ook aan te schaffen Nou ik heb het ook en ik vind het eigenlijk niet veel aan <_< Je kan gewoon doorracen als je 2 wielen mist <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Don Falcone Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 jeehaa, ik ben trots op rockstar :lol: echt goed! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 Dit is al de zoveelste prijs voor R*ckstar. Vooral in zo'n korte tijd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 (bewerkt) Dit is al de zoveelste prijs voor R*ckstar. Vooral in zo'n korte tijd. Klopt dat ze al zo veel prijzen hebben. En ze krijgen er vast wel meer met de game ''Midnight Club 3 DUB Edition'' Die volgende maand uit komt Bewerkt: 15 december 2004 door mazzeltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 aha, aha, aha, nou nou :o , dit gaat goed met R*!!!! keep it up !. FELI R* . ik weet niet heb zon gevoel dat ze over een paar maantjes een nieuwe gta serrie maken :lol: , nou laat maar komen B) . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 ik weet niet heb zon gevoel dat ze over een paar maantjes een nieuwe gta serrie maken :lol: , nou laat maar komen B) . Ik heb zelf niet zon gevoel maar als ze het gaan doen doen ze het vast wel voor de PS3. Ik hoop natuurlijk wel dat ze het gaan doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.