GTACLAN Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Ik zoek al heel lang naar het liedje Ok ik weet dat het The Boggs - Arm In Arm (Shy Child Mix) Maar waar kan ik die krijgen (gratis) ? Reageren
RobbertR Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Ik zoek al heel lang naar het liedjeOk ik weet dat het The Boggs - Arm In Arm (Shy Child Mix) Maar waar kan ik die krijgen (gratis) ? Bij mij Moet je wel ff pben Reageren
Joriz Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Bijna alle bandjes staan tegenwoordig op MySpace. Zo ook The Boggs! http://www.myspace.com/theboggs Reageren
GTACLAN Geplaatst: 28 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Bijna alle bandjes staan tegenwoordig op MySpace. Zo ook The Boggs!http://www.myspace.com/theboggs Jep maar niet de Shy Child mix Reageren
Joriz Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Jep maar niet de Shy Child mix Omdat die waarschijnlijk speciaal voor GTA4 is gemaakt. Reageren
GTACLAN Geplaatst: 28 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Nee hij is niet speciaal gemaakt hij bestond al Ik heb alleen een kleine demo van 30 seconden ervan:( Reageren
GTACLAN Geplaatst: 28 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 da is illegaal Neej is het niet Rockstar Games gebruikt het zelf ook Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 da is illegaal Neej is het niet Rockstar Games gebruikt het zelf ook ja maar die hebben daarvoor een licentie moeten kopen, jij ook? en btw..je sig is volgens mij íetsjes te groot..een halve meter ongeveer. Reageren
GTACLAN Geplaatst: 28 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 da is illegaal Neej is het niet Rockstar Games gebruikt het zelf ook ja maar die hebben daarvoor een licentie moeten kopen, jij ook? en btw..je sig is volgens mij íetsjes te groot..een halve meter ongeveer. Joh me sig is idd wat te groot Ik ga hier niks kopen ik ga gewoon iets proberen Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 da is illegaal Neej is het niet Rockstar Games gebruikt het zelf ook ja maar die hebben daarvoor een licentie moeten kopen, jij ook? en btw..je sig is volgens mij íetsjes te groot..een halve meter ongeveer. Joh me sig is idd wat te groot Ik ga hier niks kopen ik ga gewoon iets proberen ja maar je zei dat het niet illegaal was, omdat rockstar het ook deed. maar rockstar heeft voor een licentie moeten betalen om dat liedje voor de trailer te mogen gebruiken. dus als jij m download zou jij ook nog een licentie oid moeten kopen om het legaal te maken Reageren
GTACLAN Geplaatst: 29 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 da is illegaal Neej is het niet Rockstar Games gebruikt het zelf ook ja maar die hebben daarvoor een licentie moeten kopen, jij ook? en btw..je sig is volgens mij íetsjes te groot..een halve meter ongeveer. Joh me sig is idd wat te groot Ik ga hier niks kopen ik ga gewoon iets proberen ja maar je zei dat het niet illegaal was, omdat rockstar het ook deed. maar rockstar heeft voor een licentie moeten betalen om dat liedje voor de trailer te mogen gebruiken. dus als jij m download zou jij ook nog een licentie oid moeten kopen om het legaal te maken DAAR GING HET ALLEMAAL NIET OM Ik wil gewoon dat liedje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.