Jump to content

Hoe kan ik de trailers van GTAIV op PSP zetten

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoe kan ik de trailers van GTA 4 op mijn PSP zetten?

Het lukt niet in MP_ROOT, Video en met PSP video 9.

Ik heb Firmware 3.50.

Het lukt me niet

Geplaatst: (bewerkt)

Nota bene: In het voorbeeld maak ik gebruik van de tweede GTA IV-trailer "Looking for that special someone".

Sluit je PlayStation Portable aan je PC door middel van een USB-kabeltje. Je komt nu uit in de root van de PSP (de eerste map waarin je terecht komt wanneer je je PSP met de PC verbindt). Ga vervolgens naar de map MP_Root. Hierin staan twee mappen. Je moet nu in de map genaamd '101ANV01' (als deze map nog niet bestaat in jouw MP_Root, dan zul je 'm eerst nog even aan moeten maken) zijn. Vervolgens pak je van het gedownloade bestand het MP4-bestandje (volledige bestandsnaam: 'MAQ10017.MP4'). Deze plaats je in de map '101ANV01'. Als het goed is zou de trailer nu onder het menu Video op je PSP te vinden moeten zijn.

Succes ermee! ;)

Edit @ hieronder: Dat werkt ook voor hogere firmwares hoor, ik heb er zelfs het bewijs van... ;)

Bewerkt: door Pietje II
Geplaatst: (bewerkt)
Nota bene: In het voorbeeld maak ik gebruik van de tweede GTA IV-trailer "Looking for that special someone".

Sluit je PlayStation Portable aan je PC door middel van een USB-kabeltje. Je komt nu uit in de root van de PSP (de eerste map waarin je terecht komt wanneer je je PSP met de PC verbindt). Ga vervolgens naar de map MP_Root. Hierin staan twee mappen. Je moet nu in de map genaamd '101ANV01' (als deze map nog niet bestaat in jouw MP_Root, dan zul je 'm eerst nog even aan moeten maken) zijn. Vervolgens pak je van het gedownloade bestand het MP4-bestandje (volledige bestandsnaam: 'MAQ10017.MP4'). Deze plaats je in de map '101ANV01'. Als het goed is zou de trailer nu onder het menu Films op je PSP te vinden moeten zijn.

Succes ermee! ;)

Dat is voor FW 3.00 en lager... Het kan veel makkelijker. Zet de MP-4 filmpjes in de map MOVIE (moet je eerst nog aanmaken) die je in de map PSP moet zetten.

Edit@Hierboven: Okee, het werkt ook voor hogere FW's, maar als je hoger dan 3.00 hebt dan kan het véél makkelijker. :Y

Bewerkt: door Tunix
Geplaatst:

En hoe zet je er dan afbeeldingen in je PSP?

Ik snap het echt niet plss help me! :? Ik wil graag wat screens van GTA IV op me psp.

Geplaatst:
En hoe zet je er dan afbeeldingen in je PSP?

Ik snap het echt niet plss help me! :? Ik wil graag wat screens van GTA IV op me psp.

In de root van je PlayStation Portable (de root is de eerste map waarin je terecht komt als je je PSP met behulp van een USB-kabeltje met je PC verbindt) moet je een map aanmaken die je 'PICTURE' noemt. Hierin kun je je afbeeldingen plaatsen, waarna je ze vervolgens in het menu 'Foto' op je PSP kunt vinden. ;)

Geplaatst:

Ook nog een andere methode voor. Een makkelijkere voor FW 3.00 en hoger: stop ze in de map PHOTO (die moet je eerst aanmaken) in de map PSP. En klaar is kees. :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...