Jump to content

Vette bug


Kruger

Recommended Posts

Hey mensen,

Ik heb een bug gevonden, of eigenlijk is het een programmeer slordigheidje. Ga rond 5:00 op Prawn eiland staan. Als je dan naar het noorden kijkt zie je de zon opkomen. Juist ja, in het noorden! Waar hebben we ook al geleerd op school dat de zon op zou komen? Of de zon maakt in vicecity een circumpolaire baan, of dit was slordig van rockstar games :puh:.

buggyyf9.th.jpg

Edit: Oh verdorie, dit had in het vice city forum gemoeten, niet in het vice city stories forum.

Bewerkt: door Kruger
Link to comment
Delen op andere websites

Het noorden is het noorden niet, als je op de radar kijkt zie je dat het noorden links van je is. De zon komt weliswaar een beetje ver op in het noord-oosten, maar dit zou in het echt goed kunnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien de zon in verschillende wereld delen op verschillende plaatsen 'op komt' zou het best kunnen. Hier komt hij misschien niet in het noord oosten op , maar daar wel dus ^_^ (Ik weet btw eigenlijk niet eens waar die in nederland op zou moeten komen :7 )

Link to comment
Delen op andere websites

Iets te laat, maar beter laat dan nooit, dus bij deze verplaatst naar het VC: General forum. Een foutje kan gebeuren en als je het zelf toegeeft maken we daar geen problemen van. Ook zou je de topictitel iets netter/beter kunnen formulieren, zoals 'Bug gevonden', bijvoorbeeld. Veel succes nog met het uitzoeken van het probleem. ;)

-Verplaatst naar VC: General-

Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien de zon in verschillende wereld delen op verschillende plaatsen 'op komt' zou het best kunnen. Hier komt hij misschien niet in het noord oosten op , maar daar wel dus ^_^ (Ik weet btw eigenlijk niet eens waar die in nederland op zou moeten komen :7 )

Als ik het nog goed weet komt de zon hier in het oosten op, en gaat hij via het zuiden naar het westen. Dan heb je het over het noordelijk halfrond. Toevallig ben ik ook op het zuidelijk halfrond geweest, Kenia namelijk. Daar gaat het allemaal precies andersom, de zon komt op in het westen, en gaat via het noorden naar het oosten, om daar onder te gaan.

Als hij dus volgens de topicstarter in het noorden opkomt, zou dit op een andere planeet moeten zijn, aangezien daar geen leven is, kunnen we concluderen dat Vice City niet echt bestaat, Wat een vondst zeg!

Link to comment
Delen op andere websites

Als hij dus volgens de topicstarter in het noorden opkomt, zou dit op een andere planeet moeten zijn, aangezien daar geen leven is, kunnen we concluderen dat Vice City niet echt bestaat, Wat een vondst zeg!

Volgens de topicstarter op dat moment ja; dat wil niet zeggen dat hij er in de tussentijd niet op gewezen is dat de zon wél gewoon in het oosten opkomt (of noord-oosten dan).

Bewerkt: door K.O.
Link to comment
Delen op andere websites

Als hij dus volgens de topicstarter in het noorden opkomt, zou dit op een andere planeet moeten zijn, aangezien daar geen leven is, kunnen we concluderen dat Vice City niet echt bestaat, Wat een vondst zeg!

Volgens de topicstarter op dat moment ja; dat wil niet zeggen dat hij er in de tussentijd niet op gewezen is dat de zon wél gewoon in het oosten opkomt (of noord-oosten dan).

Ehmmmm... Wat bedoel je allemaal? :?

Edit: Laat maar, net was je post een stuk vager..

Edit: Ik bedenk me net, nou het hier toch over de standen van sterren gaat, dat je kunt bepalen waar SA ligt t.o.v. VC :puh: Want beide gebieden kennen dezelfde sterren: Het R* logo + 2 losse sterren. In SA staan ze hetzelfde als in VC qua windrichting, alleen staat alles wat verder naar het westen, dus SA ligt ten oosten van VC. Hoe het met LC zit weet ik zo niet, maar in een missie waarin je naar Saint Marks gaat moet je ook naar het oosten..

Bewerkt: door DonLeone
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...