S()nny Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Ik ben hier lang mee bezig gweest maar kga hm nog een keer bijwerken.. hier is die: ik zou graag veel rates & comments krijgen want ik ben er lang mee bezig gweest.. gr S()nny Reageren
S()nny Geplaatst: 29 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Iemand?? Rates?? gr S()nny Reageren
Bigstijn Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 Goede sig: Mooie border (past bij de achtergrond) Render past erg goed bij dat blauw! Leuk dat je altijd een logo pakt Tekst is wel oke. En er zitten toch wel 2 effecten in Een 8! KUTGW Reageren
.Syfes Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 Commentaar: Mijn eerste sig vond ik het wel goed maar dan keek ik eens en zag dat de achtergrond niet bij de render passte dat vind ik dan spijtig. De font vind ik niet zo mooi. Ik denk dat je eens stroke (border) hebt gebruikt dat vind ik ook mooi gedaan . Tips: -Maak altijd een gepaste achtergrond . -Neem eens verschillende brushes . -Neem niet altijd dezelfde font. -Gebruik eens een andere stijl Site voor renders : Planetrenders Site voor Brushes : Deviantart Site voor fonts (lettertype): Dafont Rate : 6/10 Reageren
S()nny Geplaatst: 30 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 Commentaar:Mijn eerste sig vond ik het wel goed maar dan keek ik eens en zag dat de achtergrond niet bij de render passte dat vind ik dan spijtig. De font vind ik niet zo mooi. Ik denk dat je eens stroke (border) hebt gebruikt dat vind ik ook mooi gedaan . Tips: -Maak altijd een gepaste achtergrond . -Neem eens verschillende brushes . -Neem niet altijd dezelfde font. -Gebruik eens een andere stijl Site voor renders : Planetrenders Site voor Brushes : Deviantart Site voor fonts (lettertype): Dafont Rate : 6/10 bedankt hoor syfes maar die dingen wist ik al(planetrenders , deviantart daar haal ik alles vandaan en ik kga probere om over te stappen naar een niwe stijl gr S()nny Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.