Talietje Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Bestaat er een cheat dat er een trein direct staat in het station waar je staat? Of direct op een spoorweg staat. Anders moet je zo lang wachten!!! Reageren
PIERRO P Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Nee deze cheat bestaat niet. Maar mischien is het met een Cheat device of mods te regelen. Reageren
tjoef Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Als ik aan het station sta, komt er eigenlijk altijd direct een trein en het zou wel vreemd zijn moest dit altijd toeval zijn hé. Verder kan je ook de cheat waarmee de tijd sneller gaat gebruiken ofzo... Reageren
Rensch Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 Als ik aan het station sta, komt er eigenlijk altijd direct een trein en het zou wel vreemd zijn moest dit altijd toeval zijn hé. Verder kan je ook de cheat waarmee de tijd sneller gaat gebruiken ofzo... Ik moet ook altijd t**fus lang wachten voordat er een trein aankomt. Ik denk dat je toch altijd geluk hebt gehad ^^ Ik denk dat het toch wachten wordt voordat er een trein aankomt. Ik ga altijd mensen kapot schieten als ik me verveel Reageren
Woetsha Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 Als ik aan het station sta, komt er eigenlijk altijd direct een trein en het zou wel vreemd zijn moest dit altijd toeval zijn hé. Verder kan je ook de cheat waarmee de tijd sneller gaat gebruiken ofzo... Ik moet ook altijd t**fus lang wachten voordat er een trein aankomt. Ik denk dat je toch altijd geluk hebt gehad ^^ Ik denk dat het toch wachten wordt voordat er een trein aankomt. Ik ga altijd mensen kapot schieten als ik me verveel Kan je met de N00B mod geen treinen spawnen ? Reageren
Bigstijn Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 Gta is zo gemaakt dat als je in een huis/winkel iets anders gaat. En er weer uitgaat (Maakt niet uithoelang) Dat er meestal een vliegtuig boven je vliegt, een trein spawnt, Mensen spawnen, auto's spawnen. Maar als je een trein wil kapen. Raad ik je aan het huis in Las venturas te kopen. Wat vlak bij de spoorlijn licht. Zodat de elke keer dat je eruitkomt even naar het station gaat. Bij mij werkt dit altijd Zo kan ik altijd treinen laten ontsporen met hard reiden Reageren
oekelwm Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 Bij elk station waarbij ik tot nog toe ben geweest, kwam er altijd wel een trein aantuffen als ik bij de rand van het perron ging staan. Gek genoeg komt er bij mij geen trein aan als ik bij het Doherty Station sta te wachten, voor de rest komt de trein er bij elk station bij mij wel aantuffen. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 (bewerkt) Kan je ook een trein ontsporen ? EDIT hieronder. Een trein is ontzettend zwaar! Nooit geweten dat het mogelijk was. Bewerkt: 2 juli 2007 door GTA_XP Reageren
.Timothy Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 Zo'n gekke vraag is het niet GTA_XP want het is wel mogelijk. Als je op volle toeren rijdt dan zal de trein bij een vrij scherpe bocht wel onstsporen, er is niet heel veel aan maar het is dus wel mogelijk. Reageren
Talietje Geplaatst: 2 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 tuurlijk kan je hem ontsporen. Ik rij altijd als een gek super snel en dan vliegt uit de bocht Reageren
Rensch Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 Hmm, ik vind het nep dat de main-trein zeg maar, blijft liggen en vervolgens indistructable is ... terwijl de wagons enzo verdwijnen als je ontspoort... maar weer on-toppic ^^ Ik weet niet of het met de NOOB-mode mogelijk is ... spawn je de trein dan niet gewoon voor je neus (waarna je er dus niet mee kan rijden) ... ik weet het niet zeker hoor ... heb er niet veel verstand van maar als ik zo lees wat de NOOB mode is dat spawnt hij dus voertuigen voor je neus... Reageren
GTA freakje Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 Ik heb de noobmode. het is niet mogelijk om een trein te spawnen. wel dingen die er alleen te zien zijn in cutscene's of in missies. zoals de andromada. maar weer ontopic. ik heb altijd dat er meteen een trein aankomt rijden als ik op het station kom. zoals oekelwm al zei. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.