Muay Thai Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Tijdje aan gewerkt : Rates en Comments zijn welkom. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 ik vind hem wel mooi maar heb nog 2 aanvullingen die je kan overwegen : - Maak hem wat breder, het staat zo opgepropt ( of haal er 1 plaatje uit) - maak de IV transparant (of een beetje) het blocked het de achtergrond die toch wel van belang is hier. Reageren
orange123 Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Nice, ik vind de screens die in elkaar zijn geplakt mooi. Een mooie proffesionele style! 8/10! greetz orange123 Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Nice, ik vind de screens die in elkaar zijn geplakt mooi. Een mooie proffesionele style!8/10! greetz orange123 ben het met je eens maar heb nog een paar tips voor muay thay: de border past niet echt goed bij de signature, dus zou hem doorzichtig maken in een kleur die jij wil en die erbij past natuurlijk zodat de border niet echt eruit steekt en verder is het lettertype simpel maar mooi en de pics die je hebt gekozen ook heel goed rate: 8,0 Reageren
Muay Thai Geplaatst: 29 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Meer rates zijn welkom willen er AUB meer raten? Reageren
Bronko Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Erg mooie Sig, vooral die overlopingen van de screenies mooi gedaan. Het logo zit er ook mooi in en die grijze balkjes zijn ook best redelijk. De blauwe screenie in je sig is alleen erg smal, ik zou deze screenie eruit halen want zo ziet het er een beetje opgepropt uit. De border over je gehele sig is goed alleen zou ik ook nog een randje doen bij de grijze vlakken. Dat je dus krijg: Grijs (met tekst) Randje Screenies Randje Grijs (met tekst) Het lettertype vind ik perfect. Erg goede sig dus en ik geef een... 8,5 KUTGW Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 Ik vind het wel een mooie hantekening. De kleuren zijn goed. Alleen dat grijze balkje wat onder en boven staat het je weg kunnen laten dan was het wat mooier geweest. 8/2. Reageren
Muay Thai Geplaatst: 1 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 Kunnen er AUB nog meer raten? Reageren
Gino99 Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 Ziet er erg proffessioneel uit!! .Je hebt alles mooi aan elkaar geplakt,en de tekst staat er mooi in.Verder ben ik het eens met mensen boven me.Ik geef je een 8.5/10 Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 Mooi gedaan 8/10 >>> Door RonaldVC: Zo moet het dus niet. Hoe het wel moet lees je in de Showroom Regels. Let hier voortaan graag op, want dit soort posts vallen onder spam..<<< Reageren
S()nny Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 egt mooie gta sig plaatjes lopen goed ove verder niet zo veel op aan te merken.. grote klasse rate:9,4/10 gr S()nny Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.