Jump to content

Politie kwijtraken ?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben al een tijdje bezig met de missie,s maar soms is het moeilijk als die sterretjes van de politie oplopen en de politie blijft maar achter je aan komen.

Ik weet nog steeds niet hoe ik die sterren kan verminderen { politie kwijtraken } ??

Ik lees graag jouw antwoord , alvast bedankt.

Geplaatst: (bewerkt)

Licht eraan met welke missie 't is, je kan naar de Pay 'n Spray.

Maar met een missie dat ie telkes terug komt, kan dat niet ;)

Maar je kan ook rond rijden totdat ze weg zijn, kan aardig lang duren.

Met 2 kan het wel, maar met 3 ,4 ,5 en 6 weet ik het niet :X

Bewerkt: door -eend-

Je kan de pay 'n' spray gebruiken. Dan raak je alle sterren in 1 keer kwijt. Hier kan je de vindplaats van de pay 'n'spray zien. ;)

Je kan ook je wanted level verminderen d.m.v. Cob Bribes. Dat zijn gele sterren die je in het spel zie liggen. Als je politie achter je aan hebt, kan je door zo'n ster lopen. Je kan er ook met een auto doorheen rijden. Je wanted level verlaagt dan met 1 ster. Hier kan je de Cob Bribes vinden. ;)

Ook kan je natuurlijk cheats gebruiken. Je kan je wanted level verwijderen door ASNAEB of TURN DOWN THE HEAT in te typen. Je wanted level is dan weg.

En voor nooit meer politie achter je aan typ je in, AEZAKMI. Maar typ deze cheat nooit in als je politie achter je aan hebt! Want dan heb je altijd politie achter je aan! Voor meer cheats kan je hier kijken. :)

Je kan ook nog je kleding verwisselen. Rij naar je savehuis en verander daar je kleding of ga naar een kleding winkel. Dit werkt hetzelfde als de pay 'n' spray. Alle sterren gaan weg. :D

Edit @ hieronder: oja klopt! Ik verander het hier ook ff. :)

Bewerkt: door spoeky
Je kan de pay 'n' spray gebruiken. Dan raak je alle sterren in 1 keer kwijt. Hier kan je de vindplaats van de pay 'n'spray zien. ;)

Je kan ook je wanted level verminderen d.m.v. Cob Bribes. Dat zijn gele sterren die je in het spel zie liggen. Als je politie achter je aan hebt, kan je door zo'n ster lopen. Je wanted level verlaagt dan met 1 ster. Hier kan je de Cob Bribes vinden. ;)

Ook kan je natuurlijk cheats gebruiken. Je kan je wanted level verwijderen door ASNAEP of TURN DOWN THE HEAT in te typen. Je wanted level is dan weg.

En voor nooit meer politie achter je aan typ je in, AEZAKMI. Maar typ deze cheat nooit in als je politie achter je aan hebt! Want dan heb je altijd politie achter je aan! Voor meer cheats kan je hier kijken. :)

Ter verbetering van Spoeky het is niet ASNAEP maar ASNAEB ;)

Bewerkt: door ..::GhostRider::..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...