Jump to content

Runescape vraag

Recommended Posts

Geplaatst:

Op Karmja :Y Je gaat naar Port Sarim en neem daar de boot richting Karamja. Dan loop je langs een huisje en ga je rechts af tussen wat bananenbomen door naar een steigertje :Y

Geplaatst:

Nee hoor, gewoon voor iedereen te bereiken. Het is maar een klein gedeeltje waar jij als F2P speler kan komen. Maar je kan er gewoon gaan vissen. Best druk altijd hoor, heb er zelf ook aardig wat uurtjes doorgebracht. Alleen de reis met de boot kost wel 30gp per keer. Dus als je van plan bent om steeds heen en weer naar je bank te gaan om ze weg te brengen kan je het beste 3k ofzo mee nemen (Dat scheeld tijd).

Geplaatst:

Hoe kom je weer terug naar waar je vandaan kwam, als je geen geld meer bij je heb? Naar de bank kan je niet..

Geplaatst:

Dan moet je naar een man die dicht bij de steiger(waar de boot ligt, dus niet waar je kan vissen) woont gaan en met hem praten. Hij zegt dat hij een bananen telerij bezit. Je moet hem helpen 30 bananen(geloof ik) in de doos buiten z'n huis te stoppen. Loop terug richting de steiger waar je kan vissen en je komt lang allemaal bananenbomen. Je kan bananen plukken door op de bomen te klikken. En als je er niet meer kan dragen loop je terug naar z'n huis en klik je op een banaan en op de doos enzovoorts. Als de doos vol is krijg je 30 GP. Dit kan je altijd blijven doen, is geen quest ofzo. ;)

Mvg,

Clowntje_93

Geplaatst:

Het zijn er 10 ;), Tien bananen moet je dan in die kist naast zijn huis stoppen, dan moet je terug gaan naar die kerel en zeggen dat je job gedaan is :)

IB

Geplaatst:
Het zijn er 10 ;), Tien bananen moet je dan in die kist naast zijn huis stoppen, dan moet je terug gaan naar die kerel en zeggen dat je job gedaan is :)

IB

Ja weet ik niet precies uit me hoofd want ik doe dat niet meer ik neem gewoon 60 GP mee als ik lobbies/swordies ga fishen.

Geplaatst: (bewerkt)
Als je geen geld heb kan je natuurlijk ook gewoon Tekeport doen.

of gewoon wat vissen en visjes verkopen in de General Store(:

(beetje laaat geantwoord mja :7 )

Bewerkt: door D-Gun

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...