Jump to content

Ik weet niet wat voor virus het is?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een probleem; me virusscan heeft al 2keers hetzelfde vrius gevonden

Een Tracking cookie

Heb heel google& Yahoo afgezocht en wikipedia heeft ook niets dat met dit soort virus te maken heeft.

Daarom vraag ik het hier omdat me Norton het ook niet wil zeggen.

Wat doet het?

Is het gevaarlijk?

Hoe kun je hem niet meer tegenkomen

Bij voorbaat dank,

Greetz Seva.

Geplaatst:

Cookies zijn kleine tekstbestandjes die een site op je pc achter kan laten. In de bestandjes kan je gedrag op die site worden geregistreerd en als je die site weer bezoekt, kan je vorige gedrag worden gelezen. GTAforum heeft ook een cookie, als je wilt dat je elke keer automatisch inlogt. De cookies van gewone sites kunnen geen kwaad, maar van "verkeerde" sites wel, hoewel dat geen crashende pc's op kan leveren. De bestandjes zijn ook niet erg groot, meestal maar 1 kb. Je kan de cookies verwijderen door, hier op GTAgames, op Forum Menu > Verwijder cookies te klikken. Hiermee worden al je cookies verwijderd.

Hopelijk heb je er wat aan en als ik iets fout heb, mag iemand anders die er meer verstand van heeft, mij natuurlijk verbeteren ^_^

Geplaatst:

Bijna elke keer als ik op spyware scan kom ik trackingcookies tegen op mijn pc.. Trackingcookies zijn echt niet gevaarlijk.

Een trackingcookie is geen virus, ze monitoren surfgedrag, en kan ook geen kwaad als ze op je pc staan. Als je scanner er een paar vindt kan je ze gewoon laten verwijderen..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...