Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb een eigen MTA server die beter loopt dan verwacht, nu kan ik niet meer sneller internet nemen (ik heb het snelste) en nu wil ik bij een hosting bedrijf gaan hosten. Welk bedrijf kan ik het beste nemen. Het moet niet heeel duur worden want ik verdien niet zoveel per maand. :7^_^

Ik hoop dat iemand een goede hosting bedrijf weet wat niet erg duur is. :Y :Y

CJansen

Geplaatst: (bewerkt)
Hallo,

Ik heb een eigen MTA server die beter loopt dan verwacht, nu kan ik niet meer sneller internet nemen (ik heb het snelste) en nu wil ik bij een hosting bedrijf gaan hosten. Welk bedrijf kan ik het beste nemen. Het moet niet heeel duur worden want ik verdien niet zoveel per maand. :7^_^

Ik hoop dat iemand een goede hosting bedrijf weet wat niet erg duur is. :Y:Y

CJansen

Ik weet niet wat je aan hosting wilt uitgeven. Maar bij een gameserver hoster zit je toch al snel voor 16 slots aan 25€ per maand.

I3d

En ga zo maar door alle goede hosts vragen er al snel 25€ per maand voor, moest je het teveel vinden kan je altijd proberen een sponsor te vinden. Maar dat lukt ook niet altijd natuurlijk. :Y

@Vinewood: die andere host ondersteund inderdaad geen MTA dat was ik vergeten. :N

Bewerkt: door Argon
Geplaatst:

Bedankt,

Gservers.nl is me iets te duur :7 zoveel verdien ik niet :N :N ,

Nu heb ik www.x-serverz.com maar ik vraag me af of dat wel goede servers zijn.

Ik ben al in een aantal servers geweest, maar de ene zij dat het wel lagte en de andere niet.

Is het een goede hosting of niet?

CJansen :eten:

Geplaatst:

Ja, ok. Daar geef ik je gelijk in, Maar eigelijk zit ik ook met het probleem dat het ponden zijn. Kost dat extra om het te betalen in pond?

CJansen

Geplaatst:

`Het omrekenen is geen probleeem, als ze euro's accepteren ga ik het (bijna) zeker doen!

CJansen

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...