Kinzorro Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 (bewerkt) Hey, Ik heb een klein probleem want ik wil helemaal Temple veroveren alleen een klein deeltje is nog steeds van de Ballas.. Erg klein stukje boven Temple, hier krijg ik raar genoeg geen gang-war ook al schiet ik 4 Ballas members dood, dit toont dus wél aan dat ut nog steeds beetje Ballas-territory is Hier een foto ter verduidelijking: Bewerkt: 29 juni 2007 door Kinzorro Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Misschien sta je over de grens? Want je moet wel degelijk in het paarse gedeelte staan als je een paar Ballas dood schiet. De Ballas mogen volgens mij wel over de grens staan. Reageren
Kinzorro Geplaatst: 29 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Misschien sta je over de grens? Want je moet wel degelijk in het paarse gedeelte staan als je een paar Ballas dood schiet. De Ballas mogen volgens mij wel over de grens staan. Maar wat ik me afvraag is of jullie dit óók hadden zodat ik ten minste zeker weet dat ik deze moet veroveren.. Het kan net zo goed een bug zijn! Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Misschien sta je over de grens? Want je moet wel degelijk in het paarse gedeelte staan als je een paar Ballas dood schiet. De Ballas mogen volgens mij wel over de grens staan. Maar wat ik me afvraag is of jullie dit óók hadden zodat ik ten minste zeker weet dat ik deze moet veroveren.. Het kan net zo goed een bug zijn! Ja, deze moet je ook veroveren. Zoals Hanneswasco al zegt, moet je gewoon goed opletten of je wel in het gebied staat. Net erbuiten en hij telt niet. Maar dus wel nodig als je 100% gangterritorium wilt hebben... Reageren
MartyCeha Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Je de Ballas ook erheen lokken, door eerst op ze te schieten en dan weg te rennen (niet te snel, ander houden ze je niet bij). Dan volgen ze je, en dan moet je naar dat kleine gebied rennen. Daar kun je ze dan neerknallen, en dan heb je een gangwar, en dan zullen zo'n 30 Ballas sterven voor zo'n miniscuul stukje grond Reageren
Kinzorro Geplaatst: 29 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 (bewerkt) Lol! Thnx jongens en een intelligente,knappe SA girl , heb het al veroverd! Opeens zag ik een auto met 3 Ballas gozers erin, allemaal eruitgesleurd en neergeknald en toen inderdaad....begon een miniscuul klein stukje op te lichten Maar er is toch geen beloning voor 100% gang territory of wel? Bewerkt: 29 juni 2007 door Kinzorro Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Maar er is toch geen beloning voor 100% gang territory of wel? Dat ligt er net aan hoe je het bekijkt. Ten eerste zal de asset voor het huis op Grove St. steeds meer in waarde stijgen, afhankelijk van het aantal veroverde gebieden. Ten tweede zal je respect stijgen, wat dus betekent dat je een grote gang kan maken/runnen. Tot slot krijg je een voldaan gevoel als je alles hebt vervoverd. Of je dat als een beloning ziet, moet je zelf maar uitmaken. Reageren
Kinzorro Geplaatst: 29 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Maar er is toch geen beloning voor 100% gang territory of wel? Dat ligt er net aan hoe je het bekijkt. Ten eerste zal de asset voor het huis op Grove St. steeds meer in waarde stijgen, afhankelijk van het aantal veroverde gebieden. Ten tweede zal je respect stijgen, wat dus betekent dat je een grote gang kan maken/runnen. Tot slot krijg je een voldaan gevoel als je alles hebt vervoverd. Of je dat als een beloning ziet, moet je zelf maar uitmaken. Ow? o.a meer respect? Maar je kan toch niet meer dan 100% respect hebben? Reageren
.Timothy Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Nee, inderdaad, maar als je dat nog niet hebt zal het zichzelf wel aanvullen. Bij 100% krijg je er niks bij, maar bij 0% t/m 99% wel. Reageren
Kinzorro Geplaatst: 29 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Nee, inderdaad, maar als je dat nog niet hebt zal het zichzelf wel aanvullen. Bij 100% krijg je er niks bij, maar bij 0% t/m 99% wel. Ahh zoow, maar als ik gebieden overneem stijgt mn respect soms zelfs veel en véél verder! Alleen word dat niet geregistreerd...Ben nu zelfs bij 2x het dubbele aantal respect het stijgt verder dan de balkje zeg maar. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Jajaja Dat is dan zo'n balkje 'Total respect' hè? Dat stijgt dan twee keer zo ver als dan het balkje is Dat krijg je als je veel vijandige gangmembers of veel politie in hoog tempo achter elkaar afslacht. Reageren
~Victorious~ Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 wel je moet gewoon je jetpack van verdant meadows halen en mannetjes afknallen in dit gebied iedereen je zal wel ballas mee hebben dan heb je wel een gangwar. het is mij vandaag juist gelukt om alle teritories te veroveren nooit meer gangwar in los santos nu zorgen voor territories in SF en LV Reageren
Kinzorro Geplaatst: 30 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 Grrrr had ik eindelijk alle gebieden in Los Santos, start ik een nieuw game en save ik over mn oude save-file heen... ALLES voor niks, grrr wat zonde Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.