abruzzese Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Bij optie,s kun je de display aanpassen zoals widescreen aan of uit . Ik wilde graag weten wat de normale stand is als jezelf een breedbeeld televisie hebt ? Ik heb een 5 jaar oude breedbeeld televisie JVC 100 Hertz. Ik heb zelf al een paar keer geprobeerd met de display wide screen aan en uit te zetten maar soms twijfel ik nog wat het beste is . Mag ik jouw mening graag horen wat jij voor een optie hebt bij widescreen display ?? Alvast Bedankt. Reageren
grovemember Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 de normalestand is niet widescreen,want widescreen is voor plasmaschermen dus hier is je antwoord alvast veel game plezier Reageren
Jiggy Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2007 Vroeg me dat ook af. Ik heb dan een 16:9 breedbeeld lcd tv en heb widescreen ook aan/uit gezet. Maar het enige verschil wat mij opviel is dat als ik widescreen on zet Carl's voetjes uit beeld verdwijnen. In normale stand had ik hem dus er helemaal op, maar het enige wat widescreen lijkt te doen is net iets meer inzoomen zodat Carl wat groter in beeld komt o.a. en z'n sneakers dus net uit beeld verdwijnen? Verder is er net zo veel in beeld in widescreen mode als in normale mode (heb even gekeken tot waar hij links/rechts loopt). Hebben jullie wel meer verschil dan? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.