[J]umper Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Hey , ik bhen niet zo handig op het bebied van mods enzo. Maar hoe dan ook , ik had een 100%savegame gedownload , ook van dit forum , en ik heb hem geïnstalleerd. Nu kopieer ik hem , en plak hem in Gta Sa user files . ik start Gta Sa op. Nu ik naar load game ga, staat nog steeds me oude save game.. ( Wtf? Hoe kan dat :S) En bij mods , Ik snap er werkelijk waar geen flikker van Me vriend zegt dat ik bijv. een ferrari mod bij die files moet zetten waar ook de andere auto's staan :S Nou lekker vaag Mijn vraag dus hoe zet ik een mod op het spel .. Please help Alvast heel erg bedankt! Niels. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Je eerste vraag, over de savegame. Dat kan gewoon niet, als je hem geplakt hebt in de map en daardoor de andere file overschreven hebt, kan je die andere niet meer spelen. Zorg er wel voor dat je hem eerst uitpakt met Winrar, anders werkt hij inderdaad niet. Daarnaast heb je meerdere "slotjes". Je kunt dus meerdere spellen opslaan tegelijk, misschien dat jouw savegame een ander slotje is en daarom wordt hij niet overschreven. Er zijn 8 slotjes, elke slotje heeft een nummer (1 t/m 8 ). Elke file in GTA San Andreas User Files heeft dat nummer (tenminste de savegames), hetzelfde als van de slotjes. De files heten "GTASAsfx.b", met als x de getallen 1 t/m 8. Als jouw savegame bijvoorbeeld nummer 1 heeft, en de gedownloade savegame heeft nummer 2, dan staan ze beiden bij het opstarten bij "load game". Je tweede vraag, om auto's te installeren kan je het beste even deze tutorial lezen. Daarin wordt uitgelegd hoe je precies een auto installeert, met behulp van het programma SAMI (San Andreas Mod Installer). Tot slot vind ik dit niet echt een hardware probleem, dus verplaats ik hem naar SA general. Succes Reageren
JULIAN-RAW Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Hé , ook ik ben niet zo handig met MODS, maar ik heb dus de GILERA RUNNER SP 50 scooter gedownload maar ik zou echt niet weten in welke map ik die moet zetten zodat hij in mn spel komt.. Kan iemand mij dit uitleggen S.V.P ? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Ik wil het je wel uitleggen, hoor. Maar dat zou verspilde moeite zijn, aangezien er op moment van spreken twee handleidingen zijn waarin wordt uitgelegd hoe je met de IMG Tool kan werken. Je vindt hier een verouderde versie, en hier de nieuwste, meest recente handleiding. Let er wel even op dat je de nieuwste versie download, dat is V2.0. Mocht je nog vragen hebben, dan kun je die daar kwijt. Met SAMI kun je helaas geen scooters installeren, dus het moet handmatig via de IMG Tool. Succes! Reageren
-Omar- Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 hihi dat met die auto's moet je heel veel verstand an modde hebben of een carinstaler downloaden volgenmij staat hij ook op de site en dan ook nog een de IMG tool en dat is heel veel werk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.