Jump to content

extra stad in san andreas

Recommended Posts

Geplaatst:

in 1 van de laatste opdrachten in san andreas moet je in liberty city(staat niet op map) in een bar iedereen gaan neerschieten. je moet daar dan naartoe vliegen en daarna kom je automatisch terug. kan iemand mij vertellen hoe -als het al gaat- je na die opdracht terug naar die stad kan gaan.

Geplaatst:
ik denk dat et onmogelijk is om terugkeren naar liberty City of anders GTA3 spelen :D

het is inderdaad onmogelijk

Geplaatst:

Nee, je gaat slechts éénmaal terug ( voor die missie dus )

Vraag beantwoord, slotje

* Op verzoek is hij weer geopend

Geplaatst:

waarom?, zijn vraag is toch al beantw.?

Nee, je kan wel terug gaan, dan heb je zo een cheat disc nodig, aangezien de stad boven San Andreas zit, wanneer je een cheat doet dat je hoger kan vliegen kan je terug gaan.

Geplaatst: (bewerkt)

je kunt trouwens nog hoger als liberty virty vliegen dan kom je in vice city. (ziejke grap van r* denk ik.

lopen gewoon peds rond(erg raar)

is leuk om tommy te killen in de estate van em:p

edit: als je 100% hebt kun je missie's doen in vc :puh: vandaar dat die cutscenes er zijn mischien?

Bewerkt: door patrickvb
Geplaatst:

waarom?, zijn vraag is toch al beantw.?

Nee, je kan wel terug gaan, dan heb je zo een cheat disc nodig, aangezien de stad boven San Andreas zit, wanneer je een cheat doet dat je hoger kan vliegen kan je terug gaan.

welke cheat is dat dan om hoger te vliegen?

Geplaatst:

geen wonder dat ze zoveel op de dvd zetten, er past werkelijk van alles op groot, groter grootst jeetje man dat is niet te geloven naar Lb en Vc weer terug gaan

Geplaatst:

Volgens mij maakt hier iemand gewoon een grap.. ik geloof namelijk niet dat je naar VC kan ;)

Eerst wat bewijs door middel van foto's of andere dingen, dan geloof ik het misschien

Geplaatst:

Sorry hoor maar dit geloof ik niet. Dat je naar Lib.City kan of naar VC. En al helemaal niet dat je missie's kunt doen in VC.

Heb je bewijs? Plaatjes of een filmpje?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...