tijpels Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Geplaatst: 15 december 2004 in 1 van de laatste opdrachten in san andreas moet je in liberty city(staat niet op map) in een bar iedereen gaan neerschieten. je moet daar dan naartoe vliegen en daarna kom je automatisch terug. kan iemand mij vertellen hoe -als het al gaat- je na die opdracht terug naar die stad kan gaan. Reageren
SWYV Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Geplaatst: 15 december 2004 ik denk dat et onmogelijk is om terugkeren naar liberty City of anders GTA3 spelen Reageren
Grove_Street_Gang_Member Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Geplaatst: 15 december 2004 ik denk dat et onmogelijk is om terugkeren naar liberty City of anders GTA3 spelen het is inderdaad onmogelijk Reageren
Trax Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Geplaatst: 15 december 2004 Nee, je gaat slechts éénmaal terug ( voor die missie dus ) Vraag beantwoord, slotje * Op verzoek is hij weer geopend Reageren
Don Falcone Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Geplaatst: 15 december 2004 * Op verzoek is hij weer geopend waarom?, zijn vraag is toch al beantw.? Reageren
Daan Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Geplaatst: 15 december 2004 * Op verzoek is hij weer geopend waarom?, zijn vraag is toch al beantw.? Nee, je kan wel terug gaan, dan heb je zo een cheat disc nodig, aangezien de stad boven San Andreas zit, wanneer je een cheat doet dat je hoger kan vliegen kan je terug gaan. Reageren
patrickvb Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Geplaatst: 15 december 2004 met de high jump cheat? Reageren
patrickvb Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Geplaatst: 15 december 2004 (bewerkt) je kunt trouwens nog hoger als liberty virty vliegen dan kom je in vice city. (ziejke grap van r* denk ik. lopen gewoon peds rond(erg raar) is leuk om tommy te killen in de estate van em:p edit: als je 100% hebt kun je missie's doen in vc vandaar dat die cutscenes er zijn mischien? Bewerkt: 15 december 2004 door patrickvb Reageren
Arr Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Geplaatst: 15 december 2004 edit: als je 100% hebt kun je missie's doen in vc vandaar dat die cutscenes er zijn mischien? hoe waar is dat?? Reageren
patrickvb Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Geplaatst: 15 december 2004 ik heb et gezien. nouja hij vraagt wel om de vc cd maar toch:p Reageren
Arr Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Geplaatst: 15 december 2004 no problem, maar is het dan gewoon vc met CJ, of rijden er andere auto's of krijg je nieuwe missies daar ofzo? Reageren
tijpels Geplaatst: 16 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2004 * Op verzoek is hij weer geopend waarom?, zijn vraag is toch al beantw.? Nee, je kan wel terug gaan, dan heb je zo een cheat disc nodig, aangezien de stad boven San Andreas zit, wanneer je een cheat doet dat je hoger kan vliegen kan je terug gaan. welke cheat is dat dan om hoger te vliegen? Reageren
The Outlaw Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Geplaatst: 16 december 2004 geen wonder dat ze zoveel op de dvd zetten, er past werkelijk van alles op groot, groter grootst jeetje man dat is niet te geloven naar Lb en Vc weer terug gaan Reageren
Dutsj Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Geplaatst: 16 december 2004 Volgens mij maakt hier iemand gewoon een grap.. ik geloof namelijk niet dat je naar VC kan Eerst wat bewijs door middel van foto's of andere dingen, dan geloof ik het misschien Reageren
-Richard- Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Geplaatst: 16 december 2004 Sorry hoor maar dit geloof ik niet. Dat je naar Lib.City kan of naar VC. En al helemaal niet dat je missie's kunt doen in VC. Heb je bewijs? Plaatjes of een filmpje? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.