Jump to content

extra stad in san andreas

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Er bestaat geen cheat dat je hoger kan vliege.

Dus je kan der imposseble komen.

Heb zelf een cheat disc dus kan het weten.

En hij kan wel een foto laten zien maar proof maar is dat ie echt met de cd van san andreas is genomen.

Dus hiervoor is alleen een filmpje gepast

Bewerkt: door ewoud
Geplaatst:

volgens mij is dit een grap

dat je 1 missie moet doen in liberty city oke

maar dan weer terug naa rvice city

nee dat gaat me te ver

dat betekent dat je geen een van de vorige delen meer hoeft te kopen als je die nog niet had

k geloof er niet zo in ;)

Geplaatst:

Oke bekent hij kletst gewoon wat. Je kan eenmalig naar Libery city. Met de cheat disk zo vaak als je wil. En in Vice City kun je gewoon helemaal niet komen.

ik heb de cd van gta san andreas na gekeken met een tool en er stond die afbeelding op van greetings from vice city dus nu begin ik zelf ook al te twijfelen zo het waar zijn

edit: ik ga dit even proberen te bewijzen da ik die foto op de cd gezien heb

ik maak er een foto van. wel even gedult hebben want moet natuurlijkw el weer even zoeken op de cd.

Bewerkt: door kurt

ik heb de bewijzen maar (" jullie kunnen zeggen dat ik die van de vice city cd heb afgehaalt maar dit is namelijk niet zo als je me neit gelooft haal dan even de tool af van deze websit dus gewoon www.gtagames.nl en daar staat die bij downloads en zoek zelf maar in de mappen op de cd")

klik hier voor de foto's

Bewerkt: door kurt
Geplaatst:

lol dit gaat nergens over... :huh:

Waarom zou Rockstar GTA VC in GTA SA doen als je erop een normale manier niet kan komen wat heeft het voor nut... Het kost Rockstar alleen ontiegelijk veel ruimte die ze al zow weinig hadden met SA dus je maakt mij niet wijs dat Rockstar voor de lol VC op die cd zal doen als ze het steeds hebben dat SA alles van de PS2 vraagt... :)

Het is gewoon een grap waar bepaalde mensen in willen geloven... <_<

Geplaatst:

Er staan inderdaad GTA Vice City textures op de GTA San Andreas PS2 DVD.

Er stonden op de GTA VC PC CD ook GTA3 textures.

Hieraan is duidelijk te zien dat Rockstar North steeds dezelfde GTA3 engine heeft gebruikt en alles steeds maar heeft aangepast.

GTA San Andreas was de laatste in deze triologie. Hierna komt een compleet nieuw concept waar Sam Houser (directeur Rockstar Games) van zegt dat het zoveel beter is dat het echt niet speelbaar meer zou zijn op de trage PS2

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...