Hanneswasco Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Ik heb een beetje beelden door elkaar zitten maken, en heb uiteindelijk aan dit resulaat gekomen: Ik vind hem wel mooi gelukt. Rates and comments? Reageren
PrI3sT Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 ik geef hem een 5/10 die foto van nico kon beter sorry Reageren
.Syfes Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Commentaar: Ik vind het iets te . De effecten zijn ietsje te licht Rate : 5/10 Reageren
White Gold Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Laat ik maar weer eens een fatsoenlijke rate plaatsen, die zijn gebrekkig de laatste tijd. Dan nu over je signature. De opzet is best leuk, weer eens wat anders dan de stocks die iedereen gebruikt. Alleen laat het geheel te wensen over. Deze zelfde sig zou veel mooier kunnen zijn met een aantal verbeteringen. Ten eerste zou ik een veel scherpere render van Niko nemen, deze is veel te wazig, waardoor Niko met de achtergrond verdwijnt. Ten tweede kan je de tekst "We have to find him!" een wat duidelijkere kleur geven en een ander lettertype nemen, deze staat hier niet echt mooi bij. Dan zou ik ook meteen de tekst en je naam hetzelfde lettertype geven, want anders wordt het geheel weer wat verpest. Ook zou ik een scherpere render nemen van het "IV"-logo. Want de V komt er niet bepaald fijn uit. Ik denk dat als je dit allemaal bijwerkt er nog een mooie signature uit kan komen. Daarom ga ik nu nog niet raten, maar wacht ik nog even af tot V2. Succes Greetz, WG. Reageren
S()nny Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 leuke achtergrond.. alleen vind ik de render niet bij de actergrond passen.. en het lettertype past er niet goed bij... maar het is geen slechte sig. KUTGW!! Cijfer: 8,7 gr S()nny Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.