Jump to content

Top Down City

Recommended Posts

Geplaatst:
Jawel hoor, als je via het HIU(Hidden Interiors Universe) gaat kan je er wel komen. Vraag me niet hoe want daar heb ik geen verstand van...

En wie kan het me dan uitleggen?

WikiGTA, wie anders? ;)

Met vriendelijke groeten,

Greetings from Lisbon

heb ik al gekeken :cab:

Ik ga via de gym en dan wil ik naar ryder zijn huisje maar het blijft zwart.

Je hebt wss niet goed gelezen.kijk eens naar youtube ''liberty city in san andreas'' en je snapt het wel.
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Je moet eerst van de ene in de andere marker stappen.

Als je het écht niet snapt stuur je Lantyz een pb'tje en legt hij het mischien uit.

Hij is de koning van het Hidden interior universe hij heeft het hele stelsel op WikiGTA gemaakt _O_

Maar liggen de huizen van Ryder Smoke enzovoort wel op normale jetpack hoogte??

Geplaatst:

Het zou kunnen, als je naar de Z coördinaten kijkt (klik). Voor Ryders huis een ja :) Moet je wel eerst in hemel C komen (teleporter voor de pc gebruikers, voor de ps2 en xbox gebruikers is dit helaas niet te bereiken, omdat er geen andere markers zijn of unsolid interiors of interiors met unsolid delen die via hemel K (normale spelwereld a.k.a. de blue hell) te bereiken zijn.

Er is helaas geen hidden interior van Big Smokes huis, maar wel van zijn Crack paleis, en dat is te bereiken door na de laatste missie (End Of The Line) gewoon in de enex in Los Flores te lopen :) En vóór die missie is het net als Ryders huis niet te bereiken zonder teleporter, aangezien het in hemel C ligt. Weer een teleurstelling voor de Xbox en PS2 gebruikers, sorry :cry:

@JeGe: Moet je je sig niet eens even veranderen :puh: het is maar een hint :) En ik ben op 17 juli jarig :dans:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...